ارتباط مستقیم با 30645 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی کسری 5800 هزار میلیاردی دانشگاه های پزشکی / بودجه دانشگاه "ایران" مشکلی ندارد (23 شهریور 92)

کسری 5800 هزار میلیاردی دانشگاه های پزشکی / بودجه دانشگاه "ایران" مشکلی ندارد (23 شهریور 92)

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت از کسری بودجه دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و گفت: این کسری در دو بخش بیشترین نمود را دارد.


دکتر ایرج حریرچی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: میزان کسری بودجه دانشگاه های علوم پزشکی و ستاد وزارت بهداشت 5 هزار و 800 میلیارد تومان است و که هم دانشگاهها و هم وزارت بهداشت با این کسری مواجه است.

وی اضافه کرد: کسری بودجه در دو بخش دیرکرد بیمه ها در زمینه پرداخت ها به بیمارستان ها و حقوق و مزایای پرسنل بیشترین میزان را دارد.

وی درباره بودجه دانشگاه علوم پزشکی ایران و وضعیت مالی این دانشگاه پس از انتزاع از دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دانشگاه ایران برای بودجه اش مشکلی ندارد چرا که بودجه اش در غالب دانشگاه علوم پزشکی تهران دیده شده است و تفکیک بودجه نیز بر اساس شاخص های موجود صورت می گیرد.

حریرچی یادآور شد: برای هر یک از شاخصها از جمله تعداد دانشجو و پرسنل، اعضای هیات علمی معیاری وجود دارد که بودجه در این زمینه مشخص است.

کلمات کلیدی: دانشگاه های پزشکی، بودجه دانشگاه های پزشکی، کسری بودجه دانشگاه های علوم پزشکی، دانشگاه ایران، بودجه دانشگاه علوم پزشکی ایران

آمار بازدید: 418 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image