ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد چهارمین استان دانشجو خیز کشور

کهگیلویه و بویراحمد چهارمین استان دانشجو خیز کشور

‌ معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد چهارمین استان دانشجوخیز کشور است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام محمد غفاری که در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد یاسوج سخن می گفت، افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد که یک درصد جمعیت و مساحت کشور را داراست حدود 50 هزار دانشجو وجود دارد که از هر 100 نفر جمعیت این استان هفت نفر دانشجو هستند.

وی اظهار کرد: این استان بعد از استان‌های سمنان، قزوین و با فاصله بسیار کمی با مازندران چهارمین استان دانشجو خیز کشور است این شرایط در حالی است که مابقی دانشگاه رفته هستند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با اشاره به اینکه هر دولتی بیلان کاری از خودش دارد، خاطرنشان کرد: تمامی دولتهای بعد از انقلاب خدماتی را به این استان ارائه دادند و نمادی از خدمت گذاری آنها وجود دارد.

حجت الاسلام غفاری تصریح کرد: در این استان شدت و عطش میل به آموزش شدید است و تنها جوانان هوای ورود به دانشگاه را ندارند بلکه پیرزنان و پیرمردان نیز به دانشگاه می آیند.

وی ادامه داد: دانشگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد به تبع توسعه جوان است که این امر هم فرصت و هم تهدید است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با بیان اینکه عدم ثبات مدیریت یک شبه تهدید برای استان است، عنوان کرد: بین توسعه و ناپایداری و کم ثباتی در مدیریت ها رابطه وجود دارد. بیشترین ثبات مدیریتی در زمینه دانشگاه آزاد در استان اصفهان و کمترین در فارس و خوزستان است که ما نیز میل الگوگیری از استان فارس بیشتر داشتیم.

حجت الاسلام غفاری بیان کرد: سه پست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، ریاست دانشگاه آزاد و استاندار در استان کهگیلویه و بویراحمد ناپایدارترین پست‌ها بوده‌اند.

وی تأکید کرد: در یاسوج ناپایداری مدیریت بیشتر بوده است در حالی که در همین شهر روسای دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه یاسوج هر کدام 8 سال به عنوان ریاست باقی مانده‌اند حال این سوال مطرح است که چرا دکتر بوستانی رییس جدید دانشگاه آزاد یاسوج رفت و دوباره اکنون بازگشته است.

وی با بیان اینکه چرا در دانشگاه آزاد تغییرات زودهنگام است و ثبات مدیریتی نسبی وجود ندارد؟ اضافه کرد: قدیمی‌ترین، بزرگترین و موثرترین از ویژگی‌های دانشگاه آزاد واحد یاسوج بعد از انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد است و اگر عدم ثبات مدیریت را مطرح کردم به این خاطر است که عدم ثبات مدیریت پیام خوبی ندارد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 152 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image