ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اخبار جدید انتخاب رشته دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اخبار جدید انتخاب رشته دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت‌نام رشته محل‌های جدید کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تا فردا تمدید شد


رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام رشته محل‌های جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تا فردا تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علوی فاضل رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام رشته محل‌های جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تا فردا تمدید شد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام در رشته محل‌های جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی که دیشب به پایان رسیده بود برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند تا فردا دوشنبه مورخ 21مهر93 تمدید شد.

علوی فاضل تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون‌های سال 93 شرکت کرده‌اند در این مرحله می‌توانند برای شرکت در تکمیل ظرفیت به سایت www.azmoon.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص شرکت مجدد در پذیرش رشته محل های جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی گفت: پذیرفته شدگان مراحل قبلی، قبولی آنها حفظ می‌شود و شرکت در پذیرش در رشته محل‌های جدید باعث حذف قبولی آنها در مرحله قبل نخواهد شد. لذا پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان می‌توانند، برحسب علاقه یکی را انتخاب کرده و جهت ثبت نام به واحد مورد نظر مراجعه کنند.

وی در پایان درخصوص ثبت نام متقاضیان دوره دکتری گفت: فقط داوطلبان دکتری که در جلسه مصاحبه حاضر بوده اند، می توانند در این تکمیل ظرفیت شرکت کنند.






افزودن 10 رشته دکتری و کارشناسی ارشد به رشته های دانشگاه آزاد شاهرود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: با تصویب شورای گسترش رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی 10 رشته دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد به رشته های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود افزوده شد .

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، دکتر احمد دزیانیان با اعلام این خبر ، اظهار کرد: از رشته‌های افزوده شده 3 رشته مربوط به دکترای تخصصی است که به عنوان رشته هایی جدید به جمع رشته های این دانشگاه افزوده شد و 7 رشته نیز در مقطع کارشناسی ارشد مورد تصویب نهایی قرار گرفته‌است .

وی افزود: رشته های شیمی فیزیک ، تاریخ اسلام و زمین شناسی گرایش تکتونیک در مقطع دکترای تخصصی به عنوان رشته‌های جدید این دانشگاه و همچنین رشته های مهندسی مکانیک - ساخت و تولید ، مهندسی صنایع- سیستم های اقتصادی و اجتماعی، تربیت بدنی - فیزیولوژی ورزشی ، مهندسی عمران – زلزله ، تربیت بدنی - مدیریت ورزشی ، مدیریت بازرگانی – مالی و زیست شناسی – میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی ارشد با تصویب نهایی به جمع رشته‌های این دانشگاه افزوده شد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود خاطرنشان کرد: با اخذ این رشته‌ها جمع رشته های دکترای تخصصی به 17 عدد و مجموعا رشته‌های درسی در این واحد دانشگاهی به 178 عدد رسید .

دکتر دزیانیان با تقدیر از معاون آموزشی و پرسنل حوزه آموزش و اعضای هیات‌علمی که در اخذ رشته‌های جدید تلاش جدی دارند بیان کرد: کارکنان و اساتید خدوم دانشگاه برای بسترسازی مناسب و آماده کردن زمینه‌های علمی و پژوهشی این مجموعه تلاش می کنند و افزایش رشته های جدید مرهون تلاشهای آنهاست .

آمار بازدید: 559 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image