ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه معاون دانشگاه فردوسی مشهد: می‌خواهیم به دانشگاه تحصیلات تکمیلی تبدیل شویم (27 شهریور 92)

معاون دانشگاه فردوسی مشهد: می‌خواهیم به دانشگاه تحصیلات تکمیلی تبدیل شویم (27 شهریور 92)

معاون دانشجویی دانشگاه فردوسی گفت: چند سالی است که ورودی‌های کارشناسی ارشد از کارشناسی بیشتر است به همین منظور می‌خواهیم به دانشگاه تحصیلات تکمیلی تبدیل شویم.



دکتر سیدحسین سید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، گفت: مهمترین فعالیتی که دانشگاه برای پیشرفت آموزشی خود مدنظر دارد توسعه تحصیلات تکمیلی است.


وی با بیان اینکه چند سالی است که دانشگاه در مقطع ارشد بیش از کارشناسی دانشجو می‌پذیرد، گفت: سیاست دانشگاه این است که برای ارتقای سطح کیفی و آموزشی خود، دانشجویان بیشتری را در مقطع کارشناسی ارشد جذب کند.


معاون دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد افزود: در سال تحصیلی جدید 1866 دانشجوی کارشناسی ارشد و 453 در مقطع دکتری پذیرفته‌ شده‌اند.


وی با بیان اینکه این دانشگاه بیش از 700 عضو هیات علمی دارد، گفت: علاوه بر توسعه تحصیلات تکمیلی، پیشرفت وضعیت آموزشی دانشگاه و ارتقای سطح کیفی، افتتاح پردیس بین‌الملل دانشگاه که سومین سال است دانشجو می‌پذیرد در دستور کار دانشگاه قرار دارد.


وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا تعداد اعلام شده در دفترچه سازمان سنجش عملا با تعداد دانشجویانی که وارد می‌شوند متفاوت است، گفت: متاسفانه گاهی سازمان سنجش بیش از تعدادی که دانشگاه اعلام می‌کند در دفترچه اعلام می‌کند، البته تعداد دانشجویان مهمان و انتقالی‌ها از دیگر عوامل این تفاوت است.

کلمات کلیدی: دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه تحصیلات تکمیلی، کارشناسی ارشد، دکتری، دکتر سیدحسین سید موسوی

آمار بازدید: 318 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image