ارتباط مستقیم با 30664 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تأسیس مدارس بین‌المللی و دوزبانه توسط دانشگاه آزاد

تأسیس مدارس بین‌المللی و دوزبانه توسط دانشگاه آزاد

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد هوشمندسازی مدارس، تأسیس مدارس تخصصی ورزش، تأسیس مدارس بین المللی و دو زبانه را از برنامه های پیش بینی شده سازمان سما کشور عنوان کرد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، حجت الاسلام قلی زاده در بیستمین جلسه رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: توسعه فرهنگی زیربنای فعالیت‌های سازمان سما است و این سازمان توانایی دارد در این زمینه نقش شایسته خود را ایفا کند.


به گفته وی، تبدیل دانش به فناوری و ثروت و گسترش فناوری اطلاعات و توجه جدی به پژوهش محوری بعنوان اصول راهبردی سازمان سما است.


رئیس سازمان سما گسترش ورزش در مدارس، جذب نخبگان، افزایش رفاه کارکنان و دانشجویان و همچنین افزایش حقوق اعضای هیأت علمی را از سیاست‌های اصلی سازمان برشمرد و افزود: گسترش رشته های کاردانی پیوسته و ناپیوسته مهارت محور و تقاضا محور، تبدیل سازمان سما به مرکز مهارت محوری دانشگاه آزاد اسلامی از طریق توسعه آموزش‌های مهارتی آمایش محور و ارتقای کیفیت از جمله این فعالیت‌هاست.


وی هوشمندسازی مدارس، تأسیس مدارس تخصصی ورزش، تأسیس مدارس بین المللی و دو زبانه و بهره برداری حداکثری از نظام های اطلاعات و سیستم های مدیریت منابع در اداره کلیه فرآیند های مراکز سمای کشور را از دیگر برنامه های پیش بینی شده سازمان سما کشور عنوان کرد.

آمار بازدید: 239 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image