ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اخبار جدید دانشگاه آزاد در آستانه سال تحصیلی جدید

اخبار جدید دانشگاه آزاد در آستانه سال تحصیلی جدید

جزییات آزمون EPT دانشگاه آزاد


معاون سنجش دانشگاه آزاد گفت: مهلت ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد تا روز پنجشنبه دهم مهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، علوی فاضل در ادامه افزود: متقاضیان برای شرکت در این آزمون با مراجعه به وب سایت EPT.iauset.com نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند.

معاونت سنجش دانشگاه آزاد زمان برگزاری این آزمون را در روز جمعه مورخ 18 مهرماه در تهران اعلام و بیان کرد: ثبت نام شدگان در روز چهارشنبه 16 مهرماه با مراجعه به وب سایت EPT.iauset.com نسبت به پرینت برگه آزمون ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی در پایان گفت: این آزمون فقط در تهران برگزار می شود و داوطلبان یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل آزمون حضور به هم رسانند.








زمان آغاز به تحصیل پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد منوط به تصمیم واحدهاست

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این‌که اسامی پذیرفته‌شدگان در تمام مقاطع تحصیلی شامل هر دو نوبت مهرماه و بهمن‌ماه است، گفت: تمام اسامی به واحد‌ها اعلام شده است و تصمیم‌گیری در زمینه‌ نوبت پذیرش به عهده واحد‌هاست و از طریق واحد‌ها به دانشجویان اعلام خواهد شد.

علوی فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: از آنجایی که نمی‌توانیم بخشی از پردازش اطلاعات برای بهمن‌ماه بگذاریم، بنابراین براساس ظرفیت‌ها واحد‌ها اسامی به آنها اعلام شده اما ممکن است برخی واحد‌ها در دو نوبت مهرماه و بهمن‌ماه دانشجویان را پذیرش کنند.

وی با بیان این‌که هر واحد براساس توانش تصمیم‌گیری خواهد کرد، اظهار کرد: از سوی سازمان مرکزی محدودیتی برای واحدها وجود ندارد و اگر واحدی توانش را دارد می‌توان تمام ظرفیت را در مهرماه پذیرش کند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید براین‌که واحدی اگر بخواهد کیفیت را حفظ کند نمی‌تواند 70 نفر را در یک کلاس قرار دهد، افزود: به دلیل رفاه حال دانشجویان و حفظ کیفیت آموزش این اتفاق خواهد افتاد وگرنه از لحاظ اقتصادی به نفع واحد‌هاست که یک‌جا ثبت‌نام کنند.

وی در مورد زمان مشخص شدن تکلیف دانشجویان در این زمینه گفت: تصمیم‌گیری در اختیار واحد‌ها قرار گرفته و درون هر واحد اعلام خواهد شد و تفکیک دانشجویان و کلاس‌بندی آنها از سوی واحد‌ها اعلام می‌شود.

آمار بازدید: 403 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image