ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار پذیرش بدون کنکور پذیرش دانشجوی بدون آزمون در دانشگاه آزاد یزد (30 دی 92)

پذیرش دانشجوی بدون آزمون در دانشگاه آزاد یزد (30 دی 92)

ثبت نام کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی یزد در نیمسال دوم سال تحصیلی در حال انجام است.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه یزد، دکتر محمد میرجلیلی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با اعلام این خبر گفت: داوطلبان و علاقه مندان تا 30 دی ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.



وی افزود: داوطلبان کارشناسی پیوسته 10 رشته/محل و کارشناسی ناپیوسته یک رشته و حداکثر 10 محل دانشگاهی را می توانند انتخاب و در سایت مرکز آزمون ثبت کنند.



میرجلیلی تأکید کرد: داوطلبان مقطع کارشناسی پیوسته باید انتخاب های خود را از یک مجموعه آموزشی یا از یک نظام آموزشی انجام دهند، به عبارت دیگر 10 انتخاب داوطلبان باید یا از سیستم پاره وقت و یا تمام وقت باشد، به این معنی که امکان انتخاب هم از تمام وقت و هم از پاره وقت وجود ندارد.



وی افزود: داوطلبان در صورت تمایل برای ثبت نام در بیشتر از یک نظام یا مجموعه آموزشی، می توانند با تهیه کارت‌های اعتباری در دو نظام آموزشی یا چند مجموعه آموزشی ثبت نام کنند.



معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اشاره به اینکه برای ثبت نام داوطلبان هیچ محدودیتی به لحاظ مدرک دیپلم متوسطه وجود ندارد، افزود: هر داوطلب می‌تواند از هریک از مجموعه‌های آموزشی براساس علاقه انتخاب رشته و ثبت نام کند و پذیرش دانشجوی بدون آزمون براساس معدل کتبی دیپلم داوطلبان صورت می گیرد.



وی ادامه داد: در صورتی که دیپلم فرد با رشته انتخابی مغایرت داشته باشد با اعمال ضریبی معدل مذکور اصلاح خواهد شد تا امکان مقایسه معدل داوطلبان وجود داشته باشد، ضرایب مربوط به اصلاح معدل داوطلبان با دیپلم‌های مختلف و برای شرکت در گروه‌های آموزشی مختلف در دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر شده است.



وی گفت: تنوع در ساعات برگزاری کلاسها همراه با وام دانشجویی و ... از دیگر امتیازات ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی است.



میرجلیلی در مورد زمان اعلام نتایج دوره کارشناسی بدون آزمون، گفت: نتایج دوره کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون در هفته اول بهمن ماه اعلام می شود.



معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تصریح کرد: داوطلبان ادامه تحصیل برای نیم سال دوم تحصیلی 93 -92 دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد می توانند با مراجعه به سایت روابط عمومی دانشگاه به نشانی http://www.auypr.ir نسبت به دریافت اطلاعات لازم برای ثبت نام اقدام کنند.



میرجلیلی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با فراهم کردن امکانات آموزشی و کارگاهی و رفاهی مناسب، شرایط مناسبی را برای ادامه تحصیل متقاضیان فراهم خواهد کرد.

آمار بازدید: 485 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image