ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ارائه مشاوره به ناشران کتب کمک آموزشی

ارائه مشاوره به ناشران کتب کمک آموزشی

مدیرکل دفتر انتشارات کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای تولید کتابهای کمک آموزشی راهنمایی به ناشران مشاوره داده می‌شود تا کتابهای خود را طبق استانداردهای آموزش و پرورش تولید کنند.




به گزارش سرویس «آموزش وپرورش» ایسنا، محمد ناصری اظهار کرد: استانداردی به عنوان راهنمای کتابهای کمک آموزشی مناسب وجود دارد که به ناشران این کتابهای ارسال می‌شود تا بر اساس آن کتاب‌هایشان را تولید کنند.



وی تصریح کرد: کتابهای کمک آموزشی پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بازار عرضه می‌شود البته برای اینکه این کتاب‌ها در فهرست کتاب نامه رشد قرار گیرند باید توسط کارشناسان دفتر انتشارات کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش بررسی شوند.



مدیرکل دفتر انتشارات کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: اگر کتابهای کمک آموزشی از نظر کیفیت بسیار عالی باشد در کتابهای درسی معرفی می‌شود و در جشنواره رشد نیز از ناشر تقدیر خواهد شد.



وی بابیان این که کتابهای کمک آموزشی مناسب با انتخاب دبیر می‌تواند در توسعه، تعمیق و تسهیل آموزش موثرباشد، عنوان کرد: اما این به این معنا نیست که اگر دانش آموزی کتاب کمک آموزشی تهیه نکند از لحاظ آموزشی عقب افتاده است.



ناصری بابیان اینکه بسته آموزشی در ابتدا توسط آموزش و پرورش تهیه و توزیع شده است، گفت: رویکرد وزارت آموزش و پرورش این است که کتاب را در کنار رسانه های دیگر اعم از فیلم، کتاب و فایل های صوتی آموزشی عرضه کند .

آمار بازدید: 131 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image