ارتباط مستقیم با 30753 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه بدون نشاط اجتماعی نمی‌تواند به نیازهای جامعه به سرعت پاسخ دهد

دانشگاه بدون نشاط اجتماعی نمی‌تواند به نیازهای جامعه به سرعت پاسخ دهد

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها اظهار کرد: موفقیت هر دانشگاه نیاز به مقدماتی دارد که آزاد اندیشی، حفظ کرامت انسانی و برخورد منطقی با امور از مهمترین این مقدمات هستند.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر احمدی در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان که با حضور گسترده اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به حضور مسئولان اجرایی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: این امر تاییدی بر همدلی مسئولان این استان است که می تواند در موفقیت آموزش عالی این منطقه بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه به تناسب پیشرفت جوامع، نیاز آنها به دانشگاه و نقش دانشگاه در تحولات جامعه افزایش می یابد اظهار داشت: در جامعه ما نیز دانشگاه جایگاه بالایی دارد و تحولات آن توسط بخش های مختلف رصد می شود لذا مدیران دانشگاه مسئولیت بزرگی در قبال جامعه برعهده دارند.

معاون وزیر علوم با اشاره به ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه ها اظهارداشت: موفقیت هر دانشگاه نیاز به مقدماتی دارد که آزاد اندیشی، حفظ کرامت انسانی و برخورد منطقی با امور از مهمترین این مقدمات هستند.

وی تاکید کرد: آزاداندیشی به معنی این است که نظرات علمی و منطقی که بر مبنای فکری درست هستند ارائه شوند و اجازه اظهارنظر، تضارب آرا و مشارکت فعالانه به دانشگاهیان داده شود.

دکتراحمدی با اشاره به اینکه دردانشگاه باید به دیدگاههای مختلف توجه شود افزود : نشاط اجتماعی و اعتماد نفس افراد باید بالا باشد تا کانون ابتکار و خلاقیت شوند وگرنه دانشگاه نمی تواند به نیازهای جامعه به سرعت در حال تغییر پاسخ بگوید.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون دستاوردهای مهمی در علم و فناوری کسب کرده است گفت: داشتن نیروی جوان و تحصیلکرده ، زیر ساخت‌ها و قوانین مناسب به ما این نوید را می دهد تا شاهد پیشرفت های بیشتری در این حوزه ها باشیم.

در بخش پایانی این مراسم حکم انتصاب دکتر حسن ولی زاده سرپرست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به وی اعطا و نامه قدردانی وزیر علوم از دکتر میرجلیل اکرمی رئیس سابق این دانشگاه نیز قرائت شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 141 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image