ارتباط مستقیم با 30680 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور پتانسل بالایی برای فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی دارد

دانشگاه پیام نور پتانسل بالایی برای فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی دارد

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور پتانسل بالایی برای فعالیت های فرهنگی و قرآنی دارد که باید از این ظرفیت ها برای تحقق شعار فرهنگ و اقتصاد در سال جاری استفاده شود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، کریم نجفی برزگر در مراسم اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور در ارومیه، افزود: قرآن در برنامه های فرهنگی دانشگاه پیام نور در کانون توجه قرار دارد و کلیه برنامه های فرهنگی حول محور قرآن است.

وی ادامه داد: درحال حاضر نزدیک به یک میلیون دانشجو در دانشگاه های پیام نور در سراسر کشور در حال تحصیل هستند که نزدیک به 60 درصد آنها را بانوان تشکیل داده اند و با توجه به اینکه بانوان در خانواده نقش بیشتری در فرهنگ سازی دارند، تشویق دانشجویان خواهر به فعالیت های قرآنی، می تواند در تحول فرهنگی جامعه در سال های آتی نقش به سزایی داشته باشد.

به گفته معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور، بروز ناهنجاری های اجتماعی و خانوادگی در جامعه، حاکی از آن است که ما در فعالیت های فرهنگی راه را اشتباه رفته ایم، چرا که باید هر فعالیت فرهنگی که برگزار می شود، خروجی خود را در سال های آینده نشان دهد.

نجفی برزگر گفت: دانشگاه پیام نور سال 72 نخستین برنامه فرهنگی، قرانی خود را آغاز کرد و در حال حاضر برگزاری هجدهمین دوره آن را شاهد هستیم که این امر نشان دهنده پیشگام بودن این دانشگاه در فعالیت های قرآنی است.

وی با اشاره به تاکید مراجع عظام مبنی بر ترویج و تعمیق مفاهیم قرآنی در جامعه، ادامه داد: کمیت در اجرای برنامه های قرآنی مد نظر این دانشگاه نیست بلکه کیفیت این برنامه ها مورد توجه است.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در استان های مختلف باید با نیاز آن استان منطبق باشد، گفت: به طور مثال در آذربایجان غربی باید وحدت، محور این فعالیت ها قرار بگیرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 201 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image