ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راههای ایفای نقش موثر دانشگاهها در اقتصاد مقاومتی (1 مهر 91)

راههای ایفای نقش موثر دانشگاهها در اقتصاد مقاومتی (1 مهر 91)

رئیس دانشگاه شهرکرد گسترش ارتباط با صنعت، استفاده بهینه از امکانات و هدایت پایان نامه ها و پرو‍‍ژه های تحقیقاتی به سمت رفع نیازهای صنایع و دستگاه های اجرایی را از راه های ایفای نقش موثر در اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتراسدی رئیس دانشگاه شهرکرد در جمع هیات رئیسه، رؤسا و معاونین دانشکده ها و مدیران گروههای آموزشی این دانشگاه ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز سال تحصیلی جدید به دستیابی کشور به اهداف سند چشم انداز در زمینه توسعه علمی اشاره کرد و گفت: با اینکه پیش بینی شده بود ایران در افق 1404 از لحاظ علمی به جایگاه اول منطقه برسد اما با تلاش و همت جامعه علمی کشور سالها زودتر به این هدف رسیده ایم و به سبب این موفقیت بزرگ از تمامی اساتید و تلاشگران این عرصه نهایت قدردانی را داریم.

وی همچنین با اشاره به موفقیت های قابل توجه دانشگاه شهرکرد در عرصه‌ی آموزشی از جمله توسعه تحصیلات تکمیلی و افزایش چشمگیر رشته های دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد، ارتقای تعدادی از اعضای هیات علمی به درجه استادی و راهیابی درصد قابل توجهی از دانش آموختگان به مقاطع تحصیلی بالاتر، از همه‌ی مدیران و اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز تشکر و قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه شهرکرد در ادامه سخنان خود با اشاره به پیروزی بزرگ سیاسی کشور در برگزاری موفق نشست سران کشورهای غیرمتعهد از آن به عنوان سونامی دیپلماتیک برعلیه استکبار یادکرد و با تبریک این پیروزی به ملت ایران گفت: امروز دشمنان برای متوقف کردن حرکت ایران اسلامی جنگ نرم، جنگ رسانه ای و روانی و جنگ اقتصادی را به کشور تحمیل کرده اند و قطعا دانشگاه ها در این جنگ یکی از اهداف مهم خواهد بود.

وی با یادآوری حساسیت های خاص این برهه از زمان تاکید کرد مواجهه با این هجمه هوشیاری کامل را می طلبد و اساتید دانشگاه به عنوان افسران جبهه جنگ نرم نقش حساسی دارند.

دکتر اسدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و طرح موضوع اقتصاد مقاومتی نقش دانشگاه ها را در این اقتصاد بسیار مهم دانست و افزود انتظار می رود دانشگاه بتواند نقش خود را در حل مسایل و مشکلات اقتصادی به خوبی ایفا کند.

کلمات کلیدی: اقتصاد مقاومتی، ایفای نقش دانشگاهها در اقتصاد مقاومتی، دانشگاه شهرکرد

آمار بازدید: 1176 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image