ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شرکت حدود 30 هزار نفر از دانشگاهیان در جشنواره «حکمت مطهر» تاکنون

شرکت حدود 30 هزار نفر از دانشگاهیان در جشنواره «حکمت مطهر» تاکنون

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: تاکنون حدود 30 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در جشنواره حکمت مطهر شرکت کردند که این آمار در حال افزایش است.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین میرمجید سیدقریشی با بیان اینکه نشر و گسترش اندیشه‌های استاد شهید مرتضی مطهری در میان جوانان به ویژه دانشگاهیان ارجمند، همواره از مطالبات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله بوده است، اظهار کرد: جشنواره حکمت مطهر گامی در راستای تحقق آشنایی و انس بیشتر دانشگاهیان با شخصیت و آثار و افکار استاد شهید مرتضی مطهری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه معمولا برگزاری اختتامیه جشنوار‌ه‌ها به معنای تعطیلی (هرچند موقت) جشنواره‌هاست و با عنایت به لزوم انس همیشگی دانشگاهیان عزیز با آثار و اندیشه‌های استاد شهید مرتضی مطهری و همچنین با توجه به کمبود بودجه فرهنگی، در برنامه‌ریزی هشتمین و نهمین جشنواره حکمت مطهر موضوع برگزاری اختتامیه منتفی شده و بر این اساس جشنواره تا پایان سال تحصیلی یعنی حدود نیمه خرداد بدون وقفه ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، افزود: تاکنون نزدیک به 30 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که این آمار در حال افزایش است.

حجت‌الاسلام قریشی تاکید کرد: ششمین دوره مسابقه کتاب ماه مطهر براساس کتاب سیری در نهج‌البلاغه استاد شهید مرتضی مطهری همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری و با عنایت به همزمانی این ایام با سالروز میلاد با سعادت امیرمؤمنان(ع) طراحی شده و تا نیمه خردادماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: دانشگاهیان ارجمند اطلاعات تکمیلی درباره برندگان را از پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس www.hekmatmotahar.com دریافت کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 187 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image