ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کاروان دانشگاهیان مجرد اردیبهشت‌ به حج عمره اعزام می‌شود

کاروان دانشگاهیان مجرد اردیبهشت‌ به حج عمره اعزام می‌شود

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم گفت: کاروان دانشگاهیان متاهل در قالب 143 نفر 29 فروردین‌ماه به سرزمین وحی اعزام شد و کاروان دانشگاهیان مجرد در قالب 125 نفر 25اردیبهشت‌ماه به حج عمره اعزام می‌شوند.


محمدتقی حاج‌ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اعزام کاروان متاهلان به حج عمره اظهار کرد: با برگزاری جلسه‌ای، توضیحات نهایی و وسایلی در قالب کیف بزرگ، قرآن، ادعیه، مناسک و آداب و نحوه تهیه بلیط به آن‌ها ارائه شده است.

وی ادامه داد: کاروان دانشگاهیان متاهل در قالب 143 نفر 29 فروردین‌ماه به سرزمین وحی اعزام شد و کاروان دانشگاهیان مجرد در قالب 125 نفر 25 اردیبهشت‌ماه به حج عمره اعزام می‌شوند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم با بیان این‌که اعزام عمره دانشجویی در 2 سال گذشته کاهش داشته است، گفت: سهمیه عمره دانشجویی سال گذشته از 30 هزار به 15 هزار نفر کاهش پیدا کرد و این مسئله در استان سبب کاهش تعداد کاروان‌های اعزام شونده به حج عمره به 2 کاروان شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ در اعزام دانشگاهیان به عتبات مشکل و محدودیتی وجود ندارد و در سال گذشته 17 کاروان به کشور عراق اعزام شدند.

حاج‌ابراهیمی افزود: سهمیه استان برای اعزام به عتبات در هر نیمسال 2 کاروان بود ولی به دلیل استقبالی که از اعزام عتبات صورت گرفت و با رایزنی‌هایی که با ریاست ستاد صورت گرفت، سهمیه استان افزایش پیدا کرد.

آمار بازدید: 208 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image