ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رییس دانشگاه علم و صنعت: وظیفه حراست تامین فضای امن و امنیت دانشگاهیان است

رییس دانشگاه علم و صنعت: وظیفه حراست تامین فضای امن و امنیت دانشگاهیان است

رییس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: وظیفه حراست فراهم کردن فضای امن و امنیت برای دانشگاهیان است که متاسفانه به دلیل شفاف نبودن عملکرد این حوزه در گذشته‌ها، ذهنیتی نادرست و غلط از این مجموعه در ذهن افراد ایجاد شده است. .


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر برخورداری در مراسم تودیع علیرضا رحمانی(مدیر سابق حراست ) و معارفه ادریس فیلی(مدیر جدید حراست)دانشگاه علم و صنعت ایران که همزمان با جلسه شورای دانشگاه برگزار شد، به تعریف حراست در دانشگاه پرداخت و افزود :حراست در این مجموعه(دانشگاه) به معنی حفاظت از اساتید ،کارکنان و دانشجویان است.

وی گفت:مراقبت از همه عوامل دانشگاه کار سنگینی است و برای همین همکاران دانشگاهی سعی کنند با این مجموعه همکاری نزدیکی داشته باشند تا با همکاری و تبادل نظر بهترین نتیجه را برای دانشگاه بگیریم.

ادریس فیلی مدیر جدید حراست دانشگاه علم و صنعت نیز سخنانی گفت: عقلانیت،اعتدال ،خردورزی،کارآمدی و مشارکت را در سرلوحه کار خود قرار خواهم داد و همفکری و همکاری از محضر اساتید جز لاینفک کار ماست.

وی بعد از تشریح وظایف حراست دانشگاه ، گفت: شرایط در دانشگاه باید به گونه ای فراهم شود که دانشجو بتواند با روحیه آرمان گرایانه در دانشگاه فعالیت کند و ما(حراست دانشگاه) با دادن جواب آنان را قانع کنیم.

گفتنی است ادریس فیلی ،مدیر جدید حراست دانشگاه علم و صنعت ایران ،پیش از این مسوولیت حراست دانشگاههای الزهرا و خوارزمی را برعهده داشت.

انتهای پیام

آمار بازدید: 424 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image