ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پروژه‌های فضایی دانشگاه معطل فراهم شدن امکانات پرتاب از سوی سازمان فضایی است

پروژه‌های فضایی دانشگاه معطل فراهم شدن امکانات پرتاب از سوی سازمان فضایی است

رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: امکانات پرتاب پروژه‌های فضایی در سازمان فضایی به دلیل محدودیت‌های مالی کُند شده است.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حاشیه مراسم تقدیر از اساتید این دانشگاه در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه وضعیت پرتاب ماهواره دانشگاه امیرکبیر در چه شرایطی قرار دارد، گفت: پروژه‌های فضایی دانشگاه معطل این است که امکانات پرتاب از سوی سازمان فضایی فراهم شود.

وی افزود: فراهم کردن امکانات از سوی سازمان فضایی به لحاظ محدودیت‌های مالی کند شده است ولی ما کارهای مربوط به ماهواره دانشگاه را انجام داده‌ایم.

رهایی در رابطه با وضعیت طرح‌های کلان دانشگاه امیرکبیر نیز گفت: در فاصله 3 ماه گذشته یکی دیگر از طرح‌های کلان به عنوان «رمز با مشارکت دانشگاه‌های دیگر» انجام شد و نخستین جلسه کمیته کاربری این طرح نیز تشکیل شد.

وی افزود: طرح کلان رمز مربوط به تمام مسائل منطبق با رمزنگاری می‌شود.

رئیس دانشگاه امیرکبیر عنوان کرد: در پایان سال گذشته بودجه محدودی برای عدم توقف طرح‌های کلان اختصاص یافت و در سال جدید قرار شد وزارت علوم در 3 ماه نخست سال هر طرح را بر اساس میزان پیشرفت و نیاز سفارش‌دهندگان و بهره‌برداران ارزیابی کند تا بر همان اساس سرمایه‌گذاری شود.

وی اضافه کرد: برای هر کدام از طرح‌های کلان گزارشی تهیه کرده و به شورای عتف ارسال کردیم تا پس از ارزیابی بودجه لازم تخصیص داده شود.

به گفته وی سیاست شورای عطف این است که طرح‌های کلان هر چه زودتر به مجموعه‌های صنعتی مرتبط شوند تا بخشی از بودجه طرح‌ها از طریق وزارتخانه‌های بهره‌بردار تأمین شود.

آمار بازدید: 176 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image