ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه میزان وام شهریه دانشجویان هسته ای دانشگاه آزاد و وام مقطع دکتری تا سقف شهریه (4 اسفند 91)

میزان وام شهریه دانشجویان هسته ای دانشگاه آزاد و وام مقطع دکتری تا سقف شهریه (4 اسفند 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان گفت: وام شهریه برای دانشجویان مقطع دکتری رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه آزاد تا سقف شهریه تحصیلی است.


منصور حبیب پور گودرزی، قائم مقام صندوق رفاه دانشجوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه دانشگاه خبرگزاری فارس، افزود: وام شهریه برای دانشجویان مقطع دکتری رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه آزاد تا سقف شهریه تحصیلی است و وام شهریه برای دانشجویان مقطع کارشناسی مرتبط با رشته‌های هسته‌ای این دانشگاه 2 برابر دانشجویان عادی است.

وی بیان داشت: میزان وام شهریه برای دانشجویان کارشناسی در دانشگاه آزاد حدود 500 هزار تومان است که این میزان برای دانشجویان کارشناسی مرتبط با رشته‌های تحصیلی هسته‌ای یک میلیون تومان است.

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان بیان داشت: در مجموع میزان وام شهریه برای دانشجویان رشته‌های هسته‌ای در مقطع کارشناسی 2 برابر، در مقطع کارشناسی ارشد 3 برابر و در مقطع دکتری 4 برابر دیگر دانشجویان است.

گودرزی بیان داشت: دانشگاه آزاد موظف است که در پرداخت وام شهریه دانشجویان هسته‌ای اقدام کنند.

کلمات کلیدی: وام شهریه، دانشجویان هسته ای، وام شهریه دانشجویان هسته ای، دانشگاه آزاد، وام دانشگاه آزاد، وام شهریه دانشگاه آزاد، وام مقطع دکتری، وام مقطع دکتری دانشگاه آزاد، دکتری، وام دکتری

آمار بازدید: 646 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
نجیب پنج شنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۲

با سلام من دانشجوی مقطع کارشناسی مهندسی هسته ای واحد اباده هستم حدود چهار ترم است که ما پیگر این حرف هستیم ولی خبری نیست لطفا کمک کنید

ا-م چهارشنبه ۰۲ امرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۸

با سلام، بنده دانشجوی مقطع دکتری مهندسی هسته ای دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران هستم. پس از 3ترم پیگیری بنده و دوستان حتی یک ریال هم وام شهریه توسط صندوق رفاه وزارت علوم و دانشگاه آزاد به ما تعلق نگرفته و این مطلب بیشتر جنبه رسانه ای دارد.نه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و نه دانشگاه آزاد در این زمینه هیچ گونه پاسخ روشنی به دانشجویان هسته ای ارائه نمی کنند در صورتی که اولین اطلاعیه در مورد پرداخت وام شهریه کامل به رشته های هسته ای تقریبا 2 سال پیش اعلام شده است و در ابتدا و انتهای هر ترم تحصیلی مسئولان صندوق رفاه در رسانه ها از ارائه این وام به دانشجویان رشته های هسته ای صحبت می کنند ولی در عمل و هنگام مراجعه به دانشجویان هیچ گونه وامی تعلق نمی گیرد و صندوق رفاه و دانشگاه آزاد مراجعین را به هم پاس میدهند. در صورت امکان خواستار پیگیری مطلب هستیم و حاضر به همکاری کامل باخبرگزاری محترم میباشیم. با تشکر