ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد توقف توسعه‌های غیرضروری و رقابت‌های غیرمنطقی در دانشگاه آزاد (18 اسفند 91)

توقف توسعه‌های غیرضروری و رقابت‌های غیرمنطقی در دانشگاه آزاد (18 اسفند 91)

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نگاه‌ها باید به سمت توسعه کیفی باشد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد توسعه‌های غیر ضروری و رقابت‌های غیر منطقی را متوقف کرده است.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید عباسی در مراسم افتتاحیه پروژه عمرانی دانشگاه آزاد واحد لنگرود، اظهارکرد: افتتاح پروژه‌های با کیفیت بالا، جز با تلاش مضاعف ممکن نیست.


وی با اشاره به هدیه یک ‌میلیون تومانی امام خمینی(ره) در ابتدای تاسیس دانشگاه آزاد، گفت: این شجره طیبه برای همیشه ادامه می‌یابد.


معاون عمرانی دانشگاه آزاد با بیان اینکه موفقیت یک پردیس دانشگاهی با تلاش جمعی محقق می‌شود، اظهارکرد: با نظر مساعدی که میان سازمان مرکزی و شهرستان لنگرود است، می‌توان استعدادهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد.


وی در رابطه با زیرساخت‌های عمرانی دانشگاهی استان و شهرستان، گفت: کارها به صورت اصولی در حال انجام است.


در ادامه این مراسم، علیرضا اقدامی معافی دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد، با بیان اینکه در یک سال اخیر شاهد تحولات خوبی در زمینه دانشگاه‌های آزاد کشور و منطقه 17 بوده‌ایم، تصریح کرد: با توجه به اقدامات خوبی که توسط فرهاد دانشجو در طی یک سال اخیر انجام شد، می‌توان آینده روشنی را برای دانشگاه آزاد رقم زد.


وی با بیان اینکه گیلان در بخش‌های مختلف جایگاه خود را کسب نکرده است، افزود: از مسئولان امر انتظار می‌رود که در چارچوب آیین‌نامه‌ها نگاه ویژه‌ای به منطقه 17 داشته باشند و حتی در این زمینه به گیلان به عنوان یک استثنا نگاه کنند.


دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد با تاکید بر تلاش برای رفع نارسایی‌ها، خاطرنشان کرد: برخی از واحدها و مراکز منطقه 17 دارای ساختمان ملکی نیستند و حتی برخی تنها دارای یک ساختمان اداری و آموزشی هستند.


وی با اشاره به آمادگی برای توسعه منطقه 17 دانشگاه آزاد، گفت: افتتاح واحد علوم و تحقیقات گیلان و سایت جدید دانشگاه آزاد واحد بندر انزلی و واحد خواهران گیلان نوید بخش این حرکت است.


اقدامی با اشاره به اقدام‌های انجام شده در یک سال گذشته، خاطرنشان کرد: تفویض اختیار کمیسیون موارد خاص به استان‌ها و واحدها که حدود 100 درصد کارهای دانشجویان تا مقطع کارشناسی ارشد به آنها واگذار شد، از جمله اقدامات بزرگی است، که انجام شده است.

کلمات کلیدی: توسعه‌های غیرضروری دانشگاه آزاد، رقابت‌های غیرمنطقی دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، معاون عمرانی دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 270 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image