ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد ایجاد دو رشته جدید کارشناسی ارشد در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد (7 آبان 92)

ایجاد دو رشته جدید کارشناسی ارشد در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد (7 آبان 92)

رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، گفت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های بی وقفه، شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم با دو رشته و گرایش جدید در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات موافقت کرده و آن را به تصویب رساند.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سید ابراهیم حسینی اظهار کرد: رشته‌های مهندسی کشاورزی گرایش مکانیک ماشین‌های کشاورزی و مهندسی منابع طبیعی گرایش فرآوری محصولات شیلاتی در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد مورد تصویب وزرات علوم قرار گرفته است و ایجاد این دو رشته به دانشگاه ابلاغ شده است.



وی افزود: از ترم آینده دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات اقدام به پذیرش دانشجو در این رشته و گرایش‌های تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی خواهد کرد.



رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه درخواست ایجاد این دو گرایش براساس نیاز سنجی علمی و آموزشی و براساس تقاضای وجود این گرایشات تخصصی در بخش آموزش عالی و دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی انجام شده است، تصریح کرد: دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات به دنبال پاسخگویی به نیازهای به روز علمی و آموزشی در بخش کشاورزی همواره به دنبال ایجاد رشته‌های جدید و پاسخ به مطالبات جامعه علمی کشور است.

کلمات کلیدی: رشته جدید ارشد، کارشناسی ارشد، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، ارشد آزاد

آمار بازدید: 455 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image