ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد به دنبال درآمدزایی 522 میلیاردی از طریق فعالیت‌های اقتصادی

دانشگاه آزاد به دنبال درآمدزایی 522 میلیاردی از طریق فعالیت‌های اقتصادی

برنامه استراتژیک معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی در شورای دانشگاه آزاد اسلامی توسط اعضاء مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به برنامه‌های دانشگاه در حوزه اقتصادی گفت: تشکیل شورای راهبردی اقتصاد و دانش بنیان از مهرماه سال گذشته باعث شد تا دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی نسبت به دیگر دانشگاه‌ها چند گام جلوتر باشد.

وی با بیان اینکه طبق بودجه 93 باید 522 میلیارد تومان از درآمدهای دانشگاه از طریق فعالیت‌های اقتصادی تامین شود، گفت: متاسفانه گسست میان دانشگاه و صنعت باعث می‌شود که کسب درآمد از این طریق با دشواری انجام پذیرد.

رییس دانشگاه آزاد با بیان اینکه حرکت‌های موثری در این زمینه در بسیاری از واحدها آغاز شده است، افزود: در همین راستا و برای سرعت بخشیدن به فعالیت واحدها در این زمینه اختیاراتی به هیات امنای استانی داده شده است.

وی همچنین با تاکید بر خیزش فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: با افزایش بودجه فرهنگی همچنین تدوین طرح‌های ملی و استانی امیدواریم بتوانیم حرکتی در راستای توسعه فرهنگی کشور نیز آغاز کنیم.

میرزاده با اشاره به ویژگی‌های خاص بودجه سال 93 دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سال‌های گذشته، افزود: توسعه علوم پزشکی کار بزرگی است که بنا داریم امسال در دانشگاه آزاد اسلامی به آن بپردازیم، دکتر لاریجانی در این زمینه طرح های خوبی ارائه داده‌اند و برنامه‌ها را با جدیت پیگیری می کنند.

وی با بیان این که حدود 500 میلیارد تومان برای توسعه حوزه پزشکی در نظر گرفته شده است، گفت: توسعه مراکز تحقیقاتی پزشکی، تقویت آموزش‌های پزشکی، تشکیل شورای راهبردی پزشکی و جذب نخبگان و توسعه خدمات حوزه سلامت و آموزش پزشکی از جمله اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است.

میرزاده با اشاره به برنامه‌های حوزه عمرانی، اظهار داشت: پنج طرح تجمیع شامل سازمان مرکزی و واحدهای تهران توسط مهندس هاشمی و همکاران ایشان در حوزه معاونت در دست اقدام است که امیدوارم با جدیت ایشان این طرح ها تا چهار سال آینده به بهره برداری برسد.

در ادامه این جلسه، برنامه استراتژیک معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر غریبی، ارایه شد و تصمیم گیری درباره آن به جلسه بعدی شورای دانشگاه موکول شد.

آمار بازدید: 148 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image