ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تدوین سند تحصیلات تکمیلی در دانشگاه خواجه نصیر و ایجاد 5 دانشکده جدید (19 مرداد 92)

تدوین سند تحصیلات تکمیلی در دانشگاه خواجه نصیر و ایجاد 5 دانشکده جدید (19 مرداد 92)

رییس دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به برنامه‌های دانشگاه در توسعه تحصیلات تکمیلی، از ایجاد پنج دانشکده جدید در این دانشگاه خبر داد.




قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری ایران (ایسنا)، با اشاره به موافقت وزارت علوم برای پذیرش دانشجو در پنج دانشکده جدیدالتاسیس، اظهارکرد: دانشگاه خواجه نصیر در دانشکده‌های مواد، ریاضی، کامپیوتر، فیزیک و شیمی در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.



وی با بیان اینکه تمام امکانات دانشکده‌های مواد، ریاضی، کامپیوتر تجهیز شده‌ است، تصریح کرد: تلاش دانشگاه این است که بزودی بتواند دانشکده‌های فیزیک و شیمی را به طور کامل تجهیز کند.



وی با اشاره به پذیرش دانشجو در این پنج دانشکده از مهر ماه، اظهارکرد: سند بالادستی مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیر برای تصویب به هیات امنای دانشگاه ارسال شده است که بر اساس این سند دانشگاه باید تا سال 1402 حدود 10 هزار دانشجو جذب کند.



وی افزود: در این سند قید شده است که باید 50 درصد از دانشجویان دانشگاه در مقطع تحصیلات تکمیلی و 50 درصد دیگر در مقطع کارشناسی تحصیل کنند.





هرگونه تغییر در وضعیت تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها بررسی شود




قاسمی با اشاره به اهمیت مقطع تحصیلات تکمیلی، تاکید کرد: باید هرگونه تغییری در وضعیت تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها بررسی و کارشناسی شود و نباید به این گونه باشد که دانشگاه بدون هدف و برنامه به فکر پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی است.



وی با اشاره به کارهای انجام شده در دانشگاه برای بهبود و تقویت اوضاع تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیر، خاطرنشان کرد: دانشگاه وظیفه استادها را از آموزش صرف به دانشجو پروری زیاد کرده است و با انجام دادن کارهای ترکیبی قصد دارد کیفیت دوره‌های تحصیلات تکمیلی را افزایش دهد.



رییس دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به رشد تحصیلات تکمیلی دانشگاه طی چند سال اخیر، خاطر نشان کرد: دانشگاه خواجه نصیر در مقطع دکتری از سال 87 تاکنون افزایش دو برابری پذیرش دانشجو روبرو بوده است.


کلمات کلیدی: سند تحصیلات تکمیلی در دانشگاه خواجه نصیر، سند تحصیلات تکمیلی، دانشگاه خواجه نصیر، اخبار جدید دانشگاه خواجه نصیر، دانشکده های جدید دانشگاه خواجه نصیر

آمار بازدید: 271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image