ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار گرایش دانشجویان اروپایی به مسئله ولایت فقیه در حال افزایش است

گرایش دانشجویان اروپایی به مسئله ولایت فقیه در حال افزایش است

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان گفت: گرایش دانشجویان اروپایی به مسئله ولایت فقیه در حال افزایش است و تعداد زیادی از دانشجویان، پایان‌نامه‌های خود را به تحقیق درباره این موضوع اختصاص داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی ظهر امروز در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: امروز اکثر ملت‌های جهان به این نتیجه رسیده‌اند که حاکمان‌شان صلاحیت اداره کشورشان را ندارند و با تمام پیشرفت‌های علمی که دارند ملت‌هایشان بدنبال عدالت‌خواهی هستند و هرگاه که احساس می‌کنند دولت‌مردان‌شان به سمت ظلم حرکت می‌کنند دست به قیام می‌زنند.

وی تصریح کرد: جنایات و کشتار بشری در دنیا در حال افزایش است و اگر جوامع بشری را مسلح به علومی کنیم که تمام نیازهای بشری را تأمین کند شاهد چنین جنایاتی نخواهیم بود.

نماینده ولی‌‌فقیه در کاشان افزود: برآورده کردن تمام نیازهای بشری بدون معرفت‌شناسی و شناخت الهی امکان پذیر نیست و زمانی بشر به کمال می‌رسد که خدای خود را بشناسد و به اسرار هستی پی ببرد.

نمازی تصریح کرد: امروز برخی دولت‌مردان با دستیابی به علم از حیوانات هم درنده‌تر شده‌اند و جنایاتی را رقم می‌زنند که انسان تاب تماشا و حتی شنیدن آنها را ندارد. نیاز بشر به علم،علوم مادی نیست بلکه منظور دست‌یابی به علوم آسمانی و مسلح شدن جوامع بشری به معرفت‌الله است.

به گفته عضو خبرگان رهبری، دلیل تمامی جنایت امروزی دولت‌مردان حب دنیا و بیگانگی انسان‌ها از خدای خود است.

نمازی با بیان اینکه به سمت ظهور امام زمان(عج) نزدیک می‌شویم و باید خودمان را به دانش و معرفت مسلح کنیم متذکر شد: نباید خود را درگیر کارهای کوچک کنیم بلکه باید تفکر جهانی داشته باشیم زیرا آینده غرب از آن جهان اسلام است و امروز شاهد گرایش نسل جوان و دانشگاهی به شناخت معرفت و حقیقت هستیم.

آمار بازدید: 144 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image