ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی دانشجویان اروپایی هدف جدید دانشگاه‌های انگلیس

دانشجویان اروپایی هدف جدید دانشگاه‌های انگلیس

مرکز خدمات پذیرش کالج‌ها و دانشگاه‌های انگلیس‌ (UCAS) اعلام کرد که نرخ پذیرشِ دانشجویان اروپایی در دانشگاه‌های این کشور 13 درصد افزایش یافته است.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشگاه‌های مطرح این کشور برای افزایش ثبت‌نام‌های خود به دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا روی آورده‌اند. بنابر اعلام این مرکز پس از آنکه در تابستان امسال به دانشگاه‌های این کشور آزادی عمل بیشتری برای توسعه داده شد در دانشگاه‌های مطرح انگلیس شمار ثبت نام از دانشجویان اروپایی رشد چشمگیری پیدا کرد. آمار نشان می‌دهد تعداد دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا که در دانشگاه‌های مطرح انگلیس پذیرش شده‌اند امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته میلادی، 13 درصد افزایش یافته است.



این گزارش نشان می‌دهد شمار پذیرش دانشجویان کشورهای اتحادیه اروپا نسبت به دانشجویان انگلیسی افزایش سریعتری داشته است.



«آلن اسمیترز»، مدیر مرکز تحقیقاتی آموزش و استخدام دانشگاه باکینگهام می‌گوید: دانشجویان اروپایی که جویای تحصیل در دانشگاه‌های گرانقیمت هستند برای انگلیس یک بازار ناب محسوب می‌شوند.



به گزارش ایسنا به نقل از تلگراف، این دانشگاه‌ها حدود 9840 دانشجو از خارج مرزهای انگلیس پذیرفته‌اند که این رقم در مقایسه با 12 ماه گذشته 13 درصد افزایش نشان می‌دهد. این در حالیست که شمار دانشجویان انگلیسی که در دانشگاه‌های مطرح این کشور پذیرفته شده‌اند تنها دو درصد افزایش یافته است.



بنابر قانون اتحادیه اروپا، دانشگاه‌های انگلیس می‌بایست همانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا با دانشجویان خارجی رفتار کنند. این موارد شامل استفاده آنها از مزایایی نظیر دسترسی برابر به کمک هزینه‌های آموزشی می‌شود که دولت در اختیار دانشجویان مورد حمایت خود قرار می‌دهد. به تازگی به دانشگاه‌های انگلیس این اجازه داده شد تا برای پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 2014 میلادی قدرت عمل بیشتری داشته باشند. UCAS پیش بینی کرد که تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی تا آغاز ترم جدید تحصیلی پاییز برای نخستین بار از مرز 500 هزار نفر فراتر رود.



انتهای پیام




کد خبرنگار: 71476

برچسب :

آمار بازدید: 345 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image