ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برج فناوری در دانشگاه تبریز طراحی و ساخته می‌شود

برج فناوری در دانشگاه تبریز طراحی و ساخته می‌شود

رئیس دانشگاه تبریز از ایجاد برج فناوری در دانشگاه تبریز با همکاری بین مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، محمدرضا پورمحمدی از ایجاد برج فناوری در دانشگاه تبریز با همکاری بین مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد.



رئیس دانشگاه تبریز با بیان اینکه در این راستا، تفاهمنامه همکاری بین سه طرف به منظور گسترش رویکرد کارآفرینی در دانشگاه‌ها از طریق توسعه مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان به امضا رسیده است، اظهار کرد: در این تفاهمنامه دانشگاه تبریز، زمین مربوطه و اخذ کلیه مجوزهای لازم، کلیه مراحل طراحی و اجرای عملیات ساختمانی برج فناوری را مهیا خواهد کرد.

وی افزود: در این تفاهمنامه مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری نیز مشارکت در تامین منابع لازم برای اجرای پروژه، فراهم آوردن امکان گنجاندن بازپرداخت تسهیلات اخذ شده از بانک‌ها در بودجه سنواتی دانشگاه از طریق رایزنی با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و حمایت معنوی از شکل گیری برج فناوری در این دانشگاه را متعهد شده است.

پورمحمدی با اشاره به تعهدات استانداری آذربایجان‌شرقی هم تصریح کرد: فراهم سازی تمهیدات لازم برای اجرای پروژه، تشویق و ترغیب علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و اختصاص بخشی از اعتبارات استانی به منظور حمایت مالی از پروژه از جمله تعهدات استانداری در این پروژه است.

وی در ادامه با اشاره به رسالت دانشگاه تبریز و کارکرد این پروژه برای توسعه علم و فناوری در منطقه نیز گفت: این دانشگاه با برگزاری سمینارهای توجیهی در سطح استان، منطقه و کشور به منظور جلب مشارکت بخش خصوصی در سطح ملی و بین المللی در اجرای پروژه و شناساندن اهمیت موضوع به افراد علاقه مند به تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در این پروژه و همچنین تولید محصولات هایتک مورد نیاز صنعت و جامعه اهتمام ویژه ای خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، این تفاهمنامه در 3 بند و 3 نسخه تهیه و به امضای حمیدرضا امیری‌نیا، رئیس مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری، اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی و محمدرضا پور محمدی، رئیس دانشگاه تبریز رسیده است.

آمار بازدید: 219 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image