ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد آغاز بروزرسانی آزمایشگاهها در دانشگاه آزاد و جذب اعضای هیات علمی بر اساس طرح جامع آموزشي (4 مهر 91)

آغاز بروزرسانی آزمایشگاهها در دانشگاه آزاد و جذب اعضای هیات علمی بر اساس طرح جامع آموزشي (4 مهر 91)


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه نهضت به روزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی در این دانشگاه آغاز می‌شود، گفت: تمامی واحدهای دانشگاهی باید قابلیت‌های خود برای طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی را به منصه ظهور برسانند.



به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، حسین بلندی در حاشیه بازدید از دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران جنوب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت اظهار داشت: نگاه ما به فعالیت‌های آموزشی برگرفته از نیازهای کشور است و به فرموده مقام معظم رهبری که اقتدار علمی در گرو اقتدار ملی است باید نتیجه بخشی آموزه‌ها به گونه‌ای باشد که اقتدار ملی را در پی داشته باشد.


وی یادآور شد: نگرش ما باید به سمتی باشد که مشکلات و نیازهای کشور را شناسایی کنیم و دانشگاه ها باید مرکز ثقل شناسایی مسائل و مشکلات و پاسخگویی به آنها باشند.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد ادامه داد: دانشگاه­‌ها از توان علمی و تجربی بسیار بالایی برخوردارند که باید این پتانسیل‌ها به صورت افراد مبتکر و خلاق به جامعه تحویل داده شود.


وی با بیان اینکه آموزش باید هدفمند و کاربردی باشد، افزود: محور و بستر فعالیت‌های آموزشی در دانشگاه آزاد، طرح جامع آموزشی است که بر اساس آن، گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی و بازنگری برنامه‌های درسی در دستور کار قرار می‌گیرد.


بلندی خاطر نشان کرد: بحث ارتقای فرهنگ و کیفیت در دانشگاه آزاد بسیار حائز اهمیت است و پاسخگویی نیازهای کشور، خودباوری و حفظ شئونات اسلامی و انسانی در دانشگاه­‌ها موجب آن می‌شود که اقتدار کشور مستحکم‌تر از گذشته حفظ شود.



جذب و بورس اعضای هیات علمی بر اساس طرح جامع آموزشی


وی با بیان اینکه جذب و بورس اعضای هیات علمی بر اساس طرح جامع آموزشی صورت می گیرد، گفت: در یک طرح پنج ساله، برنامه ریزی جهت جذب اعضای هیات علمی جدید و ارتقای اساتید از مربی به استادیاری مدنظر قرار گرفته شده است.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد بر راه‌اندازی رشته‌های میان‌رشته‌ای، بازنگری سرفصل کتب درسی ، ارائه برنامه‌های جدید و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت مطابق با طرح جامع آموزشی دانشگاه تاکید کرد و گفت: تمامی مراحل برنامه‌ریزی، نظارت و هدایت باید بر اساس این طرح صورت گیرد.


در ادامه شمس، رئیس واحد تهران جنوب در سخنانی با اشاره به تاریخچه تاسیس این واحد دانشگاهی گفت: واحد تهران جنوب دارای 9 دانشکده با 21 مرکز آموزشی، 30 هزار دانشجو و 600 عضو هیات علمی است.


وی با بیان اینکه رشته های مصوب و آمار اعضای هیات علمی در این واحد دانشگاهی در حال افزایش است، خواستار حل مشکل فضای آموزشی و تجمیع دانشکده‌ها و مراکز واحد تهران جنوب شد.


در ادامه این مراسم روسای دانشکده‌ها، معاونان و مدیران و اساتید واحد تهران جنوب به بیان دیدگاه­ها و مشکلات خود پرداختند و مسائلی نظیر آموزش های برون دانشگاهی، تصویب رشته های جدید،گسترش رشته های کارشناسی ارشد و دکتری، ادامه تحصیل و ارتقای اساتید ، تامین و جذب اعضای هیات علمی و... را مطرح کردند.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، بروزرسانی آزمایشگاهها در دانشگاه آزاد، جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد، استخدام هیئت علمی دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 544 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image