ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد افزایش 7 برابری اعتبارات دانشگاه آزاد بردسکن در سال جاری

افزایش 7 برابری اعتبارات دانشگاه آزاد بردسکن در سال جاری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن از افزایش 7 برابری اعتبارات این دانشگاه در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن ،علی‌اصغر محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بازدید بازرسین وزارت علوم دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن، طی 3 سال گذشته (89، 90، 91) به طور پی‌در‌پی مفتخر به کسب رتبه برتر شده است.

محمدی افزود: تا پیش از سال 84 این واحد دانشگاهی وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر بود که از سال 84 با استقلال این واحد دانشگاهی فعالیت‌های خود را به جد شروع کرد و در حال حاضر با یک هزار و 150 دانشجو به فعالیت ادامه می‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم را برای اعضای هیئت علمی و دانشجو فراهم داشته‌ایم، گفت: این واحد دانشگاهی با 28 رشته تحصیلی که متمایز از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های شهرهای همجوار است، توانسته با جذب دانشجویان رشته‌های مهندسی برق، فنی و حرفه‌ای و دیگر رشته‌های تخصصی، گوی سبقت را برباید.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن در زمینی به وسعت 30 هکتار، دارای 7 هکتار فضای سبز است، و در مکانی واقع شده که برای عزیمت دانشجویان شهرستانی با توجه به تردد وسائل نقلیه برون شهری از جمله محورهای بردسکن، کاشمر، تربت حیدریه، مشهد، بردسکن، سبزوار و غیره نیز وسایل ایاب و ذهاب مهیا است.

محمدی با اعلام اینکه، تنها دانشگاهی هستیم که جمعیت پسران از دختران بیشتر است، افزود: با توجه به داشتن رشته‌های تخصصی و تک جنسیتی این واحد دانشگاهی دارای 73 درصد دانشجوی پسر و 27 درصد دانشجوی دختر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن، با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار داشت: در سال جاری اعتبارات فرهنگی دانشگاه نسبت به سال قبل 7 برابر شده است و برنامه‌های محوری فرهنگی با کمک اساتید و کارشناسان در دستور کار قرار گرفته است.

وی توجه به بحث دینی و مشاوره در زمینه‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی برشمرد و افزود: نگاه به مقوله فرهنگ یک نگاه ملی است و باید همه در این راستا با توجه به منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

محمدی تسهیلات فراهم شده برای دانشجویان و اعطای وام به آنان را از دیگر تمهیدات دانشگاه برای دانشجویان ذکر کرد و گفت: در سال قبل بیش از 450 میلیون ریال به دانشجویان متقاضی وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

وی ارائه 30 عنوان مقاله بین‌المللی ASA، تألیف 10 عنوان کتاب در حوزه علم و پژوهش و صرف بیش از 970 میلیون ریال در امور کارگاهی و آزمایشگاهی را از دیگر اقدامات این واحد دانشگاهی برشمرد.

وی به ایجاد 2 رشته جدید پزشکی و مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن از مهرماه 93 خبر داد و افزود: امسال یک میلیارد 100 میلیون ریال بودجه برای امور کارگاهی، فرهنگی، پژوهشی، علوم آزمایشگاهی و همچنین مباحث ترویجی در این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

محمدی ادامه داد: فراهم‌کردن خوابگاه برای دانشجویان دختر و پسر در این شهرستان موجب شده، دانشجویان زیادی از دیگر شهرها در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل شوند.

وی با بیان اینکه توجه به شرکت‌های دانش بنیان، و اجرای طرح‌های پژوهشی از اولویت این واحد است، افزود: با توجه به تنوع رشته‌های تحصیلی پیش‌بینی می‌شود، طی مهرماه سال جاری دانشجویان بیشتری جذب این واحد دانشگاهی در بردسکن شوند.

آمار بازدید: 231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image