ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بیشترین ظرفیت پذیرش دانشگاه امیرکبیر در سه رشته مهندسی (6 مهر 92)

بیشترین ظرفیت پذیرش دانشگاه امیرکبیر در سه رشته مهندسی (6 مهر 92)

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به مهمترین برنامه این دانشگاه در سال تحصیلی جدید گفت: امسال بیشترین ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های مهندسی برق با گرایش مختلف و رشته های مهندسی مکانیک و مهندسی عمران بوده است.


دکتر علیرضا رهایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در سال تحصیلی جدید یک هزار و 100 دانشجو در 35 رشته مقطع کارشناسی که عمدتا رشته های فنی مهندسی، برق، کامپیوتر، مکانیک، شیمی، دریا و زمینه های مرتبط با این رشته ها است در تهران، ماهشهر، بندرعباس و گرمسار پذیرش شدند.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های دانشگاه تاسیس رشته‌ها متناسب با نیازهای کشور است بطوری که طی 5 سال گذشته 39 رشته جدید در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شده که هرکدام با ارزیابی دقیق در ارتباط با مشاغلی بوده که در بخش های مختلف صنعت مطرح بوده است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه هرساله براساس ارزیابی و برحسب اینکه در سطح صنعت کشور چقدر نیاز وجود دارد دانشجو پذیرش می شود یادآور شد: براساس این ارزیابی ها است که تعداد ورودی های جدید دانشگاه مشخص می شود به طوریکه در برخی رشته ها 30 دانشجو و در برخی دیگر 100 دانشجو پذیرش می شود.

وی ادامه داد:بنابراین ارزیابی ها است که غالب رشته‌های دانشگاه از نظر اشتغال شرایط خوبی دارند و ما موردی نداریم که دانشجویان ما بعد از فارغ التحصیلی بخواهند وارد بازار کار شده و بدون شغل باقی بمانند.

رهایی افزود: امسال بیشترین ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های مهندسی برق با گرایش مختلف و رشته های مهندسی مکانیک و مهندسی عمران بود.

وی به برنامه دانشگاه در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جاری تعداد طرح کلان ملی به 16 طرح رسید. هم اکنون هم طرح های بزرگی در دانشگاه در حال اجرا است که تعداد زیادی از دانشجویان و اساتید در این طرح ها مشارکت دارند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: امسال افزایش کیفیت آموزشی مقطع کارشناسی و توسعه تحقیقات در سطح تحصیلات تکمیلی و مشارکت دادن دانشجویان در پروژه های صنعتی برای اینکه بتوانند با موفقیت وارد فضای کار شوند هدف سال جدید است.

کلمات کلیدی: ظرفیت پذیرش، دانشگاه امیرکبیر، مهندسی برق، ظرفیت مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، ظرفیت پذیرش دانشجو

آمار بازدید: 463 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image