ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار انصراف اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد،کرمانشاه،بم و لارستان از دریافت یارانه نقدی

انصراف اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد،کرمانشاه،بم و لارستان از دریافت یارانه نقدی

دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، کرمانشاه، بم و لارستان در راستای حمایت از سیاست‌های اقتصادی دولت، یارانه خود را برای توسعه بهداشت و درمان کشور اهدا کردند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، درپی درخواست دولت از اقشار مختلف مردم برای انصراف از یارانه نقدی و هزینه آن در بخش بهداشت و درمان و توسعه کشور، هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روسای دانشکده‌ها، روسای بیمارستان‌ها، مدیران گروه‌های آموزشی و تعداد کثیری از اعضای هیئت علمی این دانشگاه مانند گذشته یارانه نقدی را به توسعه بهداشت و درمان و حمایت از تولید ملی کشور تقدیم کردند.



همچنین اعضای هیئت رئیسه و مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و ارتقاء نظام سلامت انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کردند.



دکتر محمد رضا نیکبخت رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این باره اظهار داشت: انصراف از دریافت یارانه نقدی می تواند برای توسعه کشور و به ویژه ارتقاء نظام سلامت و بهرمندی اقشار آسیب پذیر جامعه از امکانات بهداشتی، درمانی با کیفیت تر، بستر مناسبی را فراهم سازد.



بنابراین گزارش، هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بم نیز طی بیانیه ای اعلام کردند: به منظور کمک به قشر کم درآمد و توسعه رفاه و ارتقاء سلامت جامعه همانند دور اول از دریافت یارانه انصراف می دهند.



این گزارش می افزاید: در راستای حمایت از برنامه هدفمندی یارانه‌ها و پیشبرد اهداف دولت، رییس و اعضای هیئت رئیسه و همچنین روسای بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی لارستان از دریافت یارانه نقدی خود انصراف داده و اظهار امیدواری کردند که با این اقدامات بتوان گامی هر چند اندک در جهت افزایش خدمات و رفاه مردم کشور برداشت.

آمار بازدید: 252 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image