ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان معرفی شد

رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان معرفی شد

مجتبی بابایی رئیس دانشگاه آزاد واحد تویسرکان شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، صبح امروز مجتبی بابایی با حضور امام جمعه، فرماندار تویسرکان، رئیس دانشگاه آزاد واحد همدان، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد و نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد همدان به عنوان رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان معرفی شد.

در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد واحد تویسرکان از زحمات سعید جامه‌بزرگی تقدیر و مجتبی بابایی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد واحد این شهرستان معرفی شد.

طبق روال همیشه این برنامه با سخنرانی‌های پی در پی انجام شد؛ ابتدا حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان ضمن تقدیر از جامه‌بزرگی به خاطر حسن انتخاب مجتبی بابایی، توجه ویژه توسط وی به دانشگاه آزاد تویسرکان را خواست.

سخنرانی علی امامی‌فر نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد همدان در برنامه گنجانده نشده بود، اما به عنوان سخنران بعد از پخش کلیپ عملکرد دانشگاه اعلام شد.

وی هم مثل بقیه تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مدیر قبلی را تکرار کرد و برپایی نماز توسط همه تاکید کرد و نماز را مانع از گمراهی انسان خواند.

در بین سخنان امامی‌فر فرماندار تویسرکان وارد شد و بازار سلام و حال و احوال‌پرسی دوباره محفلی گرم به خود گرفت که در این میان ذکر صلوات مانع از طول کشیدن آن شد.

میکروفن به دست فرماندار مهرداد موسوی رسید، وی هم از دری دیگر آن هم معرفی شخصیت بزرگان همدان سخن گفت و به بزرگان تویسرکان ختم کرد.

دقایقی بعد جامه‌بزرگی رئیس سابق دانشگاه آزاد تویسرکان در قالب دسته‌بندی گروهی از مسئولان، استادان، کارمندان، دانشجویان با آرامش کامل به شیوه خاص خود تشکر و تقدیر کرد.

در هنگام سخنرانی جامه‌بزرگی سکوت کامل سالن را فرا گرفته بود وی در ادامه به بخش کوچکی از عملکرد دانشگاه در زمان ریاستش پرداخت.

سخنران آخر مجلس، دکتر مجتبی بابایی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد واحد تویسرکان بود.

در بخش دیگر خلاصه‌ای از سوابق دانشگاه آزاد تویسرکان را می‌خوانیم:

سعید جامه‌بزرگی متولد 1351 با تحصیلات دکترای شیمی معدنی و مرتبه علمی دانشیاری با دریافت حکمی پس از پنج سال خدمت در دانشگاه آزاد تویسرکان، سال‌جاری به ریاست دانشگاه آزاد همدان منصوب شد.

وی سوابق مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی اراک، نماینده ریاست دانشگاه در تشکل‌های اسلامی سیاسی استادان استان مرکزی، رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان و مدیر مسئول فصلنامه علمی‌ پژوهشی Journal of Iranian Chemical Research را در کارنامه کاری خود دارد.

مجتبی بابایی متولد 1351، استادیار و دارای تحصیلات دکترای ژئوفیزیک (الکترومغناطیس) است.

تدریس در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی‌ ارشد دانشگاه، مدیر گروه فیزیک و مدرس دانشگاه پیام نور تویسرکان، مدرس کارگاه دوره مهندسان ناظر حفاری در سازمان آب منطقه‌ای همدان، راهنما، مشاوره و داوری بیش از 40 پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد و داوری همایش منطقه‌ای ژئوفیزیک در دانشگاه همدان از سوابق و افتخارت دکتر مجتبی بابایی در دوره خدمت به جامعه دانش و پژوهش به شمار می‌رود.

دانشگاه آزاد واحد تویسرکان از سال 66 با ریاست مرحوم سید مصطفی کیایی فعالیت علمی خود را آغاز کرد، بعد از 6 سال، مسئولیت به علی‌محمد برنا و به ترتیب غلام‌علی حاجی (سرپرست)، مجید شمس و سعید جامه‌بزرگی واگذار شد و طی مراسم تودیع و معارفه، این وظیفه به مجتبی بابایی به عنوان پنجمین رئیس دانشگاه آزاد واحد تویسرکان داده شد.

آمار بازدید: 983 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image