ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نخبگان بیمه «تکمیلی سلامت » و «بازنشستگی دوره تحصیلی» می‌شوند

نخبگان بیمه «تکمیلی سلامت » و «بازنشستگی دوره تحصیلی» می‌شوند

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه نخبگان بیمه «تکمیلی سلامت » و «بازنشستگی دوره تحصیلی» می‌شوند، گفت:‌ در این بیمه‌ها خدمات کاملی به ‌صورت رایگان برای نخبگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بر اساس تفاهم نامه مشترک بین بنیاد ملی نخبگان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نخبگان و استعدادهای برتر تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان «بیمه تکمیلی سلامت نخبگان» و «بیمه بازنشستگی دوره تحصیلی» می‌شوند.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در تشریح جزئیات این دو خدمت جدید بنیاد برای نخبگان برای نخبگان و استعدادهای برتر گفت:‌ این بیمه مربوط به برگزیدگان نخبه و استعداد برتر تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان است که در آن بیمه تکمیلی کاملی به ‌صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: بیمه تکمیلی سلامت شامل بیمه پایه و تکمیلی(خدمات بیمارستانی و کلینیک و پاراکیلینیکی ...) به شرط پویایی و احراز سایر شرایط مصرح در قوانین و آیین نامه‌های بنیاد و با معرفی بنیاد از اردیبهشت ماه سال‌جاری با همکاری سازمان بیمه سلامت به نخبگان و استعدادهای برتر اعطا می‌شود.

وی افزود: شیوه نامه و نحوه ثبت نام افراد مشمول این بیمه بزودی اطلاع رسانی می‌شود.

وی افزود: بیمه بازنشستگی دوره تحصیلی با هدف جذب و نگهداشت نخبگان و استعدادهای برتر داخل و خارج از کشور و به شرط احراز پویایی اجرا می‌شود و بر اساس شیوه نامه‌ای که توسط بنیاد ملی نخبگان تهیه شده و به تصویب هیات وزیران خواهد رسید، دوره تحصیلی دانشگاهی با اعمال ضرایبی به عنوان سابقه بیمه برای نخبگان محاسبه خواهد شد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلی و اشتغال به کار تمام وقت نخبگان و استعدادهای برتر از دیگر شروط استفاده از این خدمت جدید بنیاد ملی نخبگان محسوب می‌شود.

آمار بازدید: 278 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image