ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار چیدن گیاهان داروی مردی را به کام مرگ برد

چیدن گیاهان داروی مردی را به کام مرگ برد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از دو روز تلاش و جستجو جسد مرد یاسوجی که برای چیدن گیاهان دارویی و خوراکی کوهی عازم بویراحمد شده بود، پیدا شد.



مهدی نویدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کهگیلویه و بویراحمد، افزود: این مرد 47 ساله یاسوجی به نام "مسعود عزیزپور" دو روز بود که برای چیدن گیاهان خوراکی کوهی عازم منطقه دشتروم و ارتفاعات سرگچینه در شهرستان بویراحمد شده، خبری از آن نبود و تا اینکه ساعت 17 عصر دیروز جسدش پیدا شد.


وی اظهارکرد: 25 نفر از امدادگران هلال احمر در قالب پنج اکیپ پنج نفره و نیروهای مردمی منطقه در پیداکردن جسد این مرد فعالیت و تلاش داشتند و پنج سورتی پرواز انجام شد.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این فرد متأهل و دارای یک فرزند دختر است، اضافه‌کرد: بر اثر آشنا نبودن با منطقه از ارتفاع 30 متری کوه به پایین سقوط کرد.


به گزارش ایسنا، "مسعود عزیزپور" شنبه شب 16 فروردین‌ماه حدود ساعت 22 تماس تلفنی با خانواده خود داشته و گفته بود که در منطقه ‌سرگچینه‌ هستم، اما دقیق نمی‌دانم در کجا و چه قسمتی قرار دارم و بعد از آن ارتباطش قطع شده است. چهار تیم عملیاتی هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از یکشنبه 17 فروردین‌ماه در حال جستجوی این فرد یاسوجی بودند.

آمار بازدید: 215 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image