ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار درخشش دانشگاه بیرجند در مسابقات شنای دانشجویان‌ منطقه‌ 3 کشور

درخشش دانشگاه بیرجند در مسابقات شنای دانشجویان‌ منطقه‌ 3 کشور

‌ مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند از رقابت دانشجویان این دانشگاه در مسابقات شنای منطقه 3 دانشگاه‌ها و موسسات عالی کشور خبر داد و گفت: شناگران این دانشگاه با کسب سه مدال برنز به خانه برگشتند.


سعید ایل‌بیگی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم شنای پسران دانشگاه بیرجند در مسابقات منطقه سه دانشگاه‌ها و موسسات عالی کشور خوش درخشید.

وی افزود: این مسابقات با حضور شناگرانی از دانشگاه‎های فردوسی مشهد، بیرجند، شاهرود، یزد، سمنان، سبزوار، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و گلستان در استخر پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند اذعان داشت: در این مسابقات حدود 65 دانشجوی ورزشکار در 14 ماده ورزشی از نهم اسفند ماه جاری به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ایل‌بیگی به حضور شناگران دانشگاه بیرجند در سه ماده از 14 ماده مسابقات قهرمانی دانشگاه‌ها و موسسات منطقه سه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: از خراسان جنوبی تقی‌ توانا، مصطفی حسن‌نژاد، علی سبحانی و مرتضی موسوی در این مسابقات حضور داشتند.

وی یادآور شد: در مسابقات شنای 50 متر قورباغه محمدرضا بندی از دانشگاه سمنان قهرمانی شد، علی زجاجی از دانشگاه فردوسی مشهد نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تقی توانا از دانشگاه بیرجند با کسب مدال برنز این مسابقات بر سکوی سوم ایستاد.

مدیر تربیت‌بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند اضافه کرد: در مسابقات شنای 100 متر امید رمضانی از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه نخست را کسب کرد، نادر محمدی از دانشگاه سمنان در جایگاه دوم قرار گرفت و مصطفی حسن‎نژاد با کسب مدال برنز این مسابقات مقام سوم را از آن خود کرد.

ایل‌بیگی تصریح کرد: در مسابقات شنای 50 متر آزاد حسن حسینی از دانشگاه فردوسی مشهد در سکوی نخست ایستاد، علی امیدوار از دانشگاه شاهرود نایب قهرمانی را کسب کرد و علی سبحانی از دانشگاه بیرجند با کسب مدال برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی گفت: در مسابقات شنای امدادی عبای سعیدی از دانشگاه شاهرود مقام قهرمانی را تصاحب کرد، پیمان برهانی از دانشگاه سمنان نایب قهرمان شد و مرتضی موسوی از دانشگاه بیرجند با به دست آوردن مدال برنز مقام سوم را به ارمغان آورد.

این مقام مسئول اذعان داشت: در رتبه‌بندی 14 ماده از مسابقات شنای پسران دانشگاه‎ها و موسسات عالی منطقه سه کشور تیم دانشگاه فردوسی مشهد بر سکوی قهرمانی ایستاد، دانشگاه شاهرود نایب قهرمان شد و دانشگاه سمنان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

آمار بازدید: 337 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image