ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افتتاح مرکز تخصصی آپا در دانشگاه بیرجند (17 آبان 91)

افتتاح مرکز تخصصی آپا در دانشگاه بیرجند (17 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان، مرکز تخصصی آپا (مرکز آگاهی‌رسانی، پشتیبانی و امداد) در دانشگاه بیرجند افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رئیس دانشگاه بیرجند سه‌شنبه شب در مراسم افتتاح این مرکز اظهار کرد: تاکنون نمونه چنین مرکزی در سطح استان وجود نداشته است.

محمدرضا میری افزود: افتتاح این مرکز بار دیگر نشان داد ظرفیت‌های علمی دانشگاه بیرجند فوق تصور است.

* امروز در بسیاری از شاخص‌ها پیشتاز هستیم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی نیز گفت: امروز در بسیاری از شاخص‌ها از جمله علم و فناوری پیشتاز هستیم که این موفقیت‌ها را به برکت دفاع مقدس کسب کرده‌ایم.

محمدرضا گلرو افزود: امروز موفقیت‌های روزافزون خود در تمام عرصه‌ها را مدیون دوران دفاع مقدس هستیم که مردم ما را آب‌دیده کرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌های ما زمانی می‌توانند ادعای نخبه‌پروری داشته باشند که بتوانند از نخبگان به عنوان یک خروجی تاثیرگذار در روند تحولات کشور و در تمام عرصه‌ها، استفاده مطلوب کنند.

مسئول راه‌اندازی مرکز آپای دانشگاه بیرجند نیز گفت: این مرکز در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری استانداری خراسان جنوبی راه‌اندازی شده است.

حسین مودی هدف از راه‌اندازی این مرکز را انجام تحقیقات امنیتی و اطلاعاتی عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا نرم‌افزار، سامانه و وب‌سایت‌های ادارات استان از نظر امنیتی بررسی می‌شود.

وی افزود: با استفاده از این مرکز ضریب امنیت ادارات استان به سطح قابل قبولی افزایش می‌یابد و در صورت شناسایی اداراتی که از امنیت کافی برخوردار نیستند،‌ راهکارهای امنیتی ارائه می‌شود.

مسئول راه‌اندازی مرکز آپای دانشگاه بیرجند از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین دانشگاه بیرجند و استانداری خراسان جنوبی خبر داد و تصریح کرد: در راستای انعقاد این تفاهمنامه ادارات ملزم به استفاده از مرکز آپا شده و باید گواهی امنیت دریافت کنند.

مودی از را‌ه‌اندازی هشت مرکز رسمی آپا در کشور خبر داد و یادآور شد: خراسان جنوبی جزو 12 استان اول کشور در راه‌اندازی این مرکز است.

کلمات کلیدی: مرکز تخصصی آپا، آپا، دانشگاه بیرجند، مرکز آگاهی‌رسانی پشتیبانی و امداد، مرکز آپا دانشگاه بیرجند

آمار بازدید: 340 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image