ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مسابقه «نجات تخم مرغ» ویژه دانشجویان در بیرجند در حال برگزاری است

مسابقه «نجات تخم مرغ» ویژه دانشجویان در بیرجند در حال برگزاری است

مسابقه «نجات تخم مرغ» ویژه دانشجویان با حضور 63 تیم و 150 دانشجو از سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در حال برگزاری است.


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در این رقابت علمی- پژوهشی مسابقه "نجات تخم‌مرغ" 63 تیم دانشجویی، مهارت و توانمندی‌های خود در زمینه علوم و فناوری را در معرض دید همگان به نمایش می‌گذارند.

در این جشنواره، شرکت‌کنندگان با ارائه سازه‌های دست‌ساز خود در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و در فضایی سرشار از شور، نشاط و هیجان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دبیر اجرایی مسابقه «نجات تخم‌مرغ» با اشاره به استقبال چشمگیر دانشجویان از این رقابت علمی- پژوهشی، اظهار داشت: در این جشنواره که با شرکت 150 دانشجو از سراسر کشور در حال برگزاری است دانشجویان سازه‌های خود را از ارتفاع 12 متری به سمت زمین پرتاب می‌کنند.

سید ایمان حسینی‌فر تصریح کرد: سازه در این مسابقه مهم نیست و هنگام پرتاب سازه، تخم‌مرغ باید سالم مانده و وزن سازه باید حداقل نیم و حداکثر دو کیلوگرم باشد.

وی اذعان داشت: هدف از برگزاری این مسابقه با تخم‌مرغ، پرتاب کاوشگر به سیارات دیگر با توجه به ضخامت و نازکی و شکنندگی تخم‌مرغ است.

رئیس انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد بیرجند افزود: این مسابقه برای نخستین‌بار در خراسان جنوبی و در بیرجند با مشارکت انجمن علمی- مهندسی مکانیک و باشگاه پژوهشگران جوان برگزار می‌شود.

حسینی‌فر یادآور شد: در پایان این رقابت جذاب و مهیج از تلاش و همت تحسین برانگیز و شایسته دانشجویان از رتبه نخست تا چهارم با اهداء لوح تقدیر و مبالغ نقدی تجلیل و تقدیر می‌شود.

گفتنی است؛ این مسابقه از ساعت 7:30 بامداد آغاز و تا ساعت 21 امشب ادامه دارد.

آمار بازدید: 360 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image