ارتباط مستقیم با 30661 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی انجام 91 پروژه تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند (21 آذر 92)

انجام 91 پروژه تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند (21 آذر 92)

مدیر امور پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 91 پروژه تحقیقاتی با اعتباری بالغ بر 210 میلیون تومان در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند انجام شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا شریف‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های هفته پژوهش اظهار داشت: توسعه تحقیق در دانشگاه از جمله اهداف حوزه معاونت تحقیقات است.

وی تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال‌جاری تاکنون 91 پروژه تحقیقاتی با اعتباری بالغ بر 210 میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند انجام شده است.

انتشار 30 مقاله از دانشگاه پزشکی بیرجند در نمایه‌های بین‌المللی

مدیر امور پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان این‌که از ابتدای سال جاری تاکنون 30 مقاله از این پژوهش‌ها در نمایه‌های بین‌المللی چاپ شده است، اذعان داشت: از این تعداد 12 مقاله به زبان انگلیسی چاپ شده‌اند.

شریف‌زاده با اشاره به ارائه 24 مقاله از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در کنگره‌های بین‌المللی خارجی طی هشت ماه گذشته، افزود: همچنین در این مدت 67 مقاله در کنگره‌های داخلی کشور ارائه شده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت 44 مقاله از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مجلات داخل کشور چاپ شده‌اند.

برگزاری همایش کشوری توسعه سلامت در دانشگاه پزشکی بیرجند

مدیر امور پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از برگزاری همایش کشوری توسعه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند طی بهمن‌ ماه سال جاری خبر داد و گفت: این همایش با محوریت سبک زندگی سالم برگزار می‌شود.

شریف‌زاده متذکر شد: همایش دانشجویان شرق کشور نیز در اسفند ماه سال جاری در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که در حال حاضر 11 مرکز تحقیقاتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حال فعالیت هستند، یادآور شد: مرکز تحقیقات دیابت، مطالعات کیفی در سلامت، مراقبت پرستاری و مامایی، آسم آلرژی، مرکز تحقیقات زرشک و عناب، طب سنتی و مکمل و آموزش پزشکی از جمله این مراکز هستند.

167 نفر عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی

مدیر امور پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچنین مرکز تحقیقات هپاتیت، آترواسکرولز و عروق کرونر و عوامل اجتماعی مؤثر در سلامت را از جمله دیگر مراکز تحقیقاتی این دانشگاه عنوان کرد و افزود: این مراکز از سوی وزاتخانه مصوب شده‌اند.

شریف‌زاده ادامه داد: مرکز تحقیقات سلول‌های ملکولی نیز در مرحله اخذ مجوز است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر 167 نفر عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی هستند، تصریح کرد: 64 نفر از پژوهشگران ما عضو هیئت علمی هستند.

عضویت240 نفر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

مدیر امور پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یادآور شد: همچنین 240 نفر از دانشجویان عضو کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هستند.

شریف‌زاده با اشاره به پژوهش بررسی سوء تغذیه و وضعیت امنیت غذایی در کودکان نهبندان، اذعان داشت: این پژوهش به صورت پایلوت کشوری در نهبندان اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای این پژوهش 25 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

آمار بازدید: 374 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image