ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار عضویت 600 حقوقدان در کانون وکلای دادگستری استان بوشهر

عضویت 600 حقوقدان در کانون وکلای دادگستری استان بوشهر

رئیس کانون وکلای دادگستری استان بوشهر گفت: 600 حقوقدان در کانون وکلای دادگستری استان بوشهر عضویت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالصمد دولاح بعدازظهر جمعه در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون وکلای استان بوشهر اظهار داشت: راه‌اندازی مرکز داوری کانون وکلای دادگستری بوشهر از جمله برنامه‌های بسیار مهمی است که در راستای اجرای برنامه‌های توسعه مد نظر است و در استان بوشهر نیز در پی این مهم هستیم.
وی با بیان اینکه ایجاد این مرکز بیانگر وحدت و تعامل قضات و وکلا است، بیان داشت: یکی از راهکارهای بسیار مهم در سرعت بخشیدن به حل و فصل اختلافات حقوقی مردم و کاهش پرونده‌های قضایی و ایجاد امنیت مطلوب ایجاد مرکز داوری است.
رئیس کانون وکلای دادگستری استان بوشهر انتخاب داوران صلاحیت‌دار و بی طرف را یکی از مهمترین اصول در ایجاد مرکز داوری دانست و بیان داشت: هیئت امنا باید در این انتخاب‌ها دقت لازم را داشته باشد.
توسعه عدالت در سطح جامعه مهمترین وظیفه کانون وکلا است
وی تصریح کرد: کانون وکلای دادگستری به منظور استفاده از تخصص وکلای با سابقه دادگستری به عنوان داور و تلاش در راستای سهولت اجرای آرای داوری اقدام به تشکیل مرکز داوری کرده است.
دولاح با اشاره به عضویت 600 حقوقدان در کانون وکلای دادگستری استان بوشهر خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین اهداف کانون وکلا توسعه عدل و عدالت در سطح جامعه است.
ارائه شعر با محتوای وکالت توسط رسول سعادتیان از شاعران بوشهر و اجرای موسیقی محلی گروه لیان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
لازم به ذکر است که در این مراسم حیدر بحرانی رئیس کل دادگستری استان بوشهر و عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند و وعده‌هایی را برای رفع مشکلات وکلا دادند.
همچنین غلامحسن افراسیمی و سیروس شهریاری از اعضای هیئت مدیره کانون وکلای استان بوشهر در این مراسم به ارائه مباحثی در زمینه وکالت پرداختند.

آمار بازدید: 190 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image