ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور واگذاری 12 هکتار زمین به دانشگاه پیام نور استان بوشهر

واگذاری 12 هکتار زمین به دانشگاه پیام نور استان بوشهر

معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر از واگذاری 12 هکتار زمین به دانشگاه پیام نور استان بوشهر خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس جاهدجاه ظهر امروز در جمع دانشجویان شرکت کننده در جشن میلاد حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: در سال گذشته با پیگیری‌هایی که صورت پذیرفت دانشگاه پیام نور استان بوشهر توانست قول واگذاری 12 هکتار زمین با کاربری آموزشی را از مسئولان استان بگیرد.

جاهدجاه با بیان این موضوع افزود: یکی از دغدغه‌های سالهای اخیر این دانشگاه کمبود فضای آموزشی این دانشگاه در مرکز بوشهر بوده است که امیدواریم از این پس شاهد افزایش این فضا باشیم.

معاون دانشگاه پیام نور بوشهر ادامه داد: در بخش تربیتی بدنی نیز این دانشگاه میزبان مسابقات کشوری شنای دانشجویان پسر خواهد بود که در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.همچنین دانشگاه پیام نور استان بوشهر میزبان گردهمایی معاونان پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور در آینده نزدیک خواهد بود.

معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر ضمن تاکید بر مسائل فرهنگی گفت: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور استان در سال جاری اجرایی کردن نقشه مهندسی فرهنگی است که توسط مدیریت فرهنگی دانشگاه برنامه‌ریزی شده است.

که در جشن میلاد حضرت فاطمه (س) که در مرکز بوشهر برگزار شد مراسم نمادین جشن ازدواج یکی از دانشجویان نیز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جعفری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز هدف از برگزاری این جشن و همچنین مراسم نمادین ازدواج دانشجویی را تشویق دانشجویان وجوانان به ازدواج و بخصوص ازدواج آسان و به دور تشریفات دانست.

در این مراسم علاوه بر سخنان معاون دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مراسم مولودی خوانی و تئاتر طنز و مسابقه فرهنگی نیز اجرا شد.

آمار بازدید: 236 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image