ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد وجود داروخانه‌های بیمارستانی در کنار فعالیت‌های آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد ضروریست

وجود داروخانه‌های بیمارستانی در کنار فعالیت‌های آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد ضروریست

داروخانه آموزشی شماره ۳ واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس مرکز توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر سیدمهدی رضایت رئیس واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد در این مراسم در سخنانی با اشاره به اینکه وجود داروخانه های بیمارستانی در کنار فعالیت های آموزشی واحدها ضروری است، گفت: داروخانه ای که امروز افتتاح می شود از نوع داروخانه های شهری است که امیدواریم بتوانیم در کنار آموزش به خارج از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی هم خدماتی ارائه دهیم تا بدین ترتیب وابستگی دانشگاه به شهریه ها کاهش یابد.


وی با تشکر از حمایت ها و راهنمایی های دکتر یحیوی در جهت پیشرفت این واحد دانشگاهی و مساعدت های شهرداری منطقه یک برای راه اندازی این داروخانه، گفت: واحد علوم دارویی فعالیت خود را از یک رشته آموزشی با 700 دانشجو آغاز کرد و اکنون دارای 25 رشته و 5000 دانشجو است.


رضایت با بیان اینکه این واحد دانشگاهی نخستین واحد در دانشگاه آزاد اسلامی است که مجوز راه اندازی رشته های دکترای تخصصی از وزارت بهداشت را کسب کرده است، از اخذ مجوز جهت راه اندازی داروخانه شماره 6 در این واحد دانشگاهی خبر داد.

آمار بازدید: 216 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image