ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تبدیل به احسن واحدهای دانشگاه آزاد منطقه پاسداران با همکاری شهرداری

تبدیل به احسن واحدهای دانشگاه آزاد منطقه پاسداران با همکاری شهرداری

رئیس دانشگاه آزاد گفت: واحدهای مختلف پراکنده در منطقه پاسداران با همکاری شهرداری تهران و معاونت عمرانی تبدیل به احسن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید میرزاده - رئیس دانشگاه آزاد در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد که با حضور رئیس و معاونان دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه تجمیع معاونت‌های دانشگاه در سایت پونک موجب صرفه جویی در وقت همکاران و کاهش سردرگمی ارباب رجوع می شود،گفت: این تجمیع نه تنها موجب صرفه جویی می شود، بلکه موجب می شود که واحدهای مختلف پراکنده در منطقه پاسداران با همکاری شهرداری تهران و معاونت عمرانی تبدیل به احسن شود.

در ابتدای این جلسه، میرزاده ضمن تسلیت به مناسبت بیست و پنجمین سالروز درگذشت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: همه ما مدیون رهنمودها و تفکرات پیشرفته امامی بودیم و هستیم که بنیانگذار این نهضت بزرگ شد، به گونه‌ای که امروز تأثیرات آزاداندیشی این نهضت، بر بیداری اسلامی در سراسر جهان برهمگان روشن است.

وی همچنین ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: مجاهدت های ایثارگران و پاسدارانی که جان خود را در راه اعتلای میهن عزیز اسلامی و در راه خداوند تقدیم کردند موجب شده است تا ما امروز در جهان سرفراز باشیم، از این رو وظیفه ماست که این مجاهدت ها پاس داشته و گرامی بداریم.

همچنین در این جلسه از همکاری قالیباف شهردار تهران تشکر و قدردانی شد.

آمار بازدید: 192 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image