ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشكي شيراز ابقا شد

رئیس دانشگاه علوم پزشكي شيراز ابقا شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر محمد هادي ايمانيه را در سمت ریاست دانشگاه علوم پزشكي شيراز ابقا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر سيد حسن هاشمي در این حکم یادآور شده است: از جنابعالی انتظار می رود با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخشهای حوزه ماموریت خود اقداماتی از جمله تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم بویژه محرومین و نیازمندان، ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی و صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی انجام دهید.

همچنین در بخش دیگری از این حکم عملیاتی کردن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت يازدهم، توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود و توجه به امر اعتدال، توانمندي وشایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه‌ سلامت از دیگر وظایف رئیس دانشگاه برشمرد.

دكتر محمد هادي ايمانيه فوق تخصص گوارش كودكان و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي شيراز است. وی از سال 1371 در سمت هایی همچون ریاست بيمارستان و معاونت دانشگاه مسئولیت داشته است. دکتر ایمانیه از سال 1384 با حکم دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم به ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب شده بود.

آمار بازدید: 361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image