ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی برگزاری دومين دوره مدرسه تابستاني دانشگاه علوم پزشكي شيراز (23 مرداد 92)

برگزاری دومين دوره مدرسه تابستاني دانشگاه علوم پزشكي شيراز (23 مرداد 92)

دومين دوره92 مدرسه تابستاني تحصيلات تكميلي دانشگاه علوم پزشكي شيراز در روزهای 2 تا 12 شهريور ویژه دانشجویان برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر، دومين دوره مدرسه تابستانه در دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي شيراز در قالب 10 كارگاه با مباحث تئوري و عملي برگزار می شود.


دو كارگاه متا آناليز و داوري مقالات جهت دانشجويان تحصيلات تكميلي بوده و تحصيلات تكميلي دانشگاه علوم پزشكي شيراز در جهت توانمندسازي كليه متقاضيان و به ويژه دانشجويان و با بهره مندي از اساتيد باتجربه و كارآمد این دوره را برگزار می کند.

کارگاهها در زمینه متا آنالیز، اصول كار با SPSS مقدماتي، اصول كار با SPSS پيشرفته، نقد و داوری مقالات، اصول تئوری و عملی کنترل کيفیت در آزمايشگاه تشخيص طبی، اصول تئوري و عملي Real time PCR ، اصول تئوري و عملي وارد کردن ژن به سلولهاي يوكاريوتي، اصول تئوري و عملي SDS-PAGE، اصول تئوري و عملي فلوسيتومتري و اصول تئوري و عملي PCR برگزار می شود.

داوطلبان می توانند در روزهای 12 تا 28 مردادماه در این کارگاه ها ثبت نام کنند و ظرفیت کارگاهها از 20 تا 50 نفر متغیر است. در پایان کارگاهها به متقاضیان گواهی معتبر اعطاء خواهد شد.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشكي شيراز، دانشگاه علوم پزشكي، شيراز، اخبار جدید دانشگاه علوم پزشكي شيراز، دوره مدرسه تابستاني، مدرسه تابستاني دانشگاه علوم پزشكي شيراز

آمار بازدید: 368 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image