ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی افزایش تسهیلات خرید وسایل آموزشی و درمانی دانشجویان علوم پزشکی (6 مرداد 92)

افزایش تسهیلات خرید وسایل آموزشی و درمانی دانشجویان علوم پزشکی (6 مرداد 92)

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، شرایط ارائه تسهیلات به دانشجویان علوم پزشکی در فروشگاه الکترونیک پزشکی را تشریح کرد.



دکتر فرهاد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اثر بخشی فعالیت‌های صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در حوزه تجارت الکترونیک، تصریح کرد: برای دانشجویان علوم پزشکی کشور سایت الکترونیک و فروشگاه الکترونیک راه‌اندازی شده است که همه دانشجویان می‌توانند به آن مراجعه کنند.


وی افزود: تقریبا کلیه اقلامی که دانشجویی در رشته‌های مختلف گروه پزشکی در دوره تحصیل و پس از آن در دوره فعالیت حرفه‌ای خود به عنوان وسایل آموزشی و کمک آموزشی و تشخیصی و درمانی نیاز دارد در این فروشگاه عرضه می‌شود.


وی با بیان اینکه صندوق با بخشی از هزینه‌ای که دانشجویان می‌پردازند تسهیلات و وام در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، گفت: این وام در سال جدید افزایش یافته است که میزان آن برای دانشجویان مقاطع عادی 250 هزار تومان و برای دانشجویان دوره‌های تکمیلی، تخصص و دکترای تخصصی 600 هزار تومان است که نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشته شده است.


جعفری گفت: دانشجو می‌تواند اجناسی را که لازم دارد از این فروشگاه خریداری کند و نصف قیمت اجناس خریداری شده را بپردازد و باقی‌مانده را بعد از اتمام تحصیل در 48 قسط بازگرداند، ضمن اینکه کالاهایی که توسط صندوق ارائه می‌شود با کیفیت مناسب و از شرکت‌های معتبر تهیه می‌شوند و از نظر فروش نقدی نیز پایین‌تر از قیمت بازار است.


وی ادامه داد: استقبال کم دانشجویان از این تسهیلات ویژه ما را به یقین رسانده است که اغلب دانشجویان از این امکان خوبی که در اختیارشان است اطلاع ندارند، بر این اساس سیستم پورتال دانشجویان راه‌اندازی شده است و دانشجویانی که می‌خواهند وام بگیرند تقریبا مجبور هستند به این سایت مراجعه کنند، اما چون به بخش‌های مختلف سایت مراجعه نمی‌کنند از امکانات رفاهی دیگر آگاهی نمی‌یابند.

کلمات کلیدی: تسهیلات خرید وسایل آموزشی و درمانی، دانشجویان علوم پزشکی، علوم پزشکی، فروشگاه الکترونیک پزشکی، شرایط ارائه تسهیلات به دانشجویان علوم پزشکی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت

آمار بازدید: 222 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image