ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعزام 4 کاروان دانشگاهی به عتبات عالیات از 20 اسفندماه

اعزام 4 کاروان دانشگاهی به عتبات عالیات از 20 اسفندماه

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور از اعزام چهار کاروان دانشگاهی به عتبات عالیات از 20 اسفندماه خبر داد.


حجت‌الاسلام سید محمد‌رضا فقیهی در حاشیه سفر به اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در سال جاری 136 کاروان از سراسر کشور عازم سرزمین وحی می‌شوند.

وی ادامه داد: از 20 اسفندماه نیز چهار کاروان از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد، که سهم خوزستان از این اعزام‌ها 10 هزار نفر خواهد بود که تاکنون نیز این سهمیه برای استان تحقق یافته است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور اضافه کرد: در سهمیه‌هایی که قرار بود به خوزستان بدهیم هیچ کاهشی نسبت به سال قبل صورت نگرفته است.

وی در ادامه با اشاره به کاهش 200 هزارتومانی هزینه‌های عتبات گفت: در سال‌های گذشته در بین هزینه‌های سفر به عتبات عالیات مبلغ یک میلیون و 700 هزار تومانی نداشتیم ولی اکنون داریم.

فقیهی با بیان این که هزینه سفر عمره در ماه‌های سال متفاوت است عنوان کرد: در بعضی از ماه‌های سال هزینه‌ها در کشور عربستان بالا می‌رود که این باعث افزایش هزینه سفر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مدت زمان سفر کسی که از مشهد به سرزمین وحی می‌رود با کسی که از اهواز به این سرزمین می‌رود متفاوت است به همین خاطر این دلیل نیز روی کاهش یا افزایش هزینه‌ها موثر است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور درباره وضعیت اعزام دختران به سرزمین وحی بیان کرد: نیمی از دانشجویان دانشگاه‌های ما دختر هستند که ما هم هیچ مشکلی با اعزام آنها نداریم اما به دلیل رابطه ایران و عربستان این امکان در حال حاضر فراهم نیست باید ببینیم در آینده این رابطه چگونه می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: طی صحبت‌هایی که داشته‌ایم قرار شد تمام شعبات بانک ملت در سراسر کشور برای سفر عتبات هر دانشجو مبلغ 600 هزارتومان وام بدهند.

فقیهی گفت: در آینده نزدیک یک شماره اعلام خواهیم کرد تا در صورتی که شعبات بانک‌ها این عمل را انجام ندادند و مردم از طریق این شماره ما را در جریان گذاشتند موضوع را پیگیری کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: در پنج نظرسنجی که امسال انجام داده‌ایم بیش از 80 درصد از دانشجویانی که به سفر عمره رفته‌اند‌ متحول شده‌ و تحت تاثیر مکه و مدینه قرار گرفته‌اند.

آمار بازدید: 322 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image