ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مشاور وزیر علوم: فرهنگ مهارت آموزی باید در آموزش عالی نهادینه شود

مشاور وزیر علوم: فرهنگ مهارت آموزی باید در آموزش عالی نهادینه شود

مشاور وزیرعلوم و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم گفت: دانشگاه‌ها در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جهاد سازندگی نقش مهمی داشتند و هم اکنون نیز باید در اقتصاد مقاومتی که مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان است پیشگام دیگر بخش‌های جامعه باشند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکترعبدالحسین فریدون در مراسم معارفه دکتر مسعود شفیعی به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای اظهارداشت: باید صادرات کشورکه مبتنی بر فناوری هستند افزایش یابد و محصولاتی تولید شود که امکان رقابت در صحنه بین‌المللی را داشته باشند که در این زمینه نیازمند تحقیقات در دانشگاه‌ها هستیم.

وی افزود: برای اینکه دانشگاه‌ها در مأموریت‌های خود موفق عمل کنند باید یا استفاده از نظرات همه اقشار دانشگاهی محیطی با نشاط و پویا فراهم شود و ارتباطات دانشگاه‌ها با مراکز علمی بین المللی نیز بیش از پیش تقویت شود.

مشاور وزیرعلوم با قدردانی از خدمات دکتر رضایی رئیس سابق دانشگاه فنی وحرفه ای در زمان تصدی این مسوولیت و دکتر شفعیی به دلیل قبول مسئولیت این دانشگاه گفت: دانشگاه فنی حرفه‌ای می‌تواند با مراکزی که در سراسر کشور دارد فرهنگ مهارت آموزی را در آموزش عالی نهادینه کند.

در ادامه این مراسم دکترمسعود شفیعی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اعلام اینکه امام خمینی (ره)، خود باوری و انجام کارهای بزرگ را به ملت ایران آموخت، گفت: کشور ما در زمینه تولید علم قدم‌های اساسی برداشته است، ولی ضرورت دارد این دانش تبدیل به فناوری شود.

وی ضمن اعلام استقبال از نظرات و اید ه‌های همه نیروهای دانشگاه فنی حرفه‌ای ، اولویت اصلی خود را ارتقای این دانشگاه و رساندن آن به جایگاه واقعی خود دانست.

شفعیی تعیین حوزه‌های اولویت دار برای تربیت نیرو، نوسازی تجهیزات کارگاهی، تدوین برنامه‌ها و دروس متناسب و جذب مدرسان آشنا به محیط فنی و حرفه‌ای را از ضروریات تحول در دانشگاه فنی حرفه‌ای اعلام کرد.

در ادامه این مراسم ، دکتر سهراب رضایی رئیس سابق دانشگاه فنی حرفه‌ای نیز با اشاره به مشکلات مختلف این دانشگاه در بدو تاسیس و نبود زیرساخت‌ها و امکانات با قدردانی از همکاران خود گفت: فرصت خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک نعمت است.

وی ضمن اعلام خرسندی از اینکه دانشگاه فنی حرفه ای به عنوان یک دانشگاه کارآفرین در راستای مطالبات مورد نیاز کشور حرکت می کند، گفت: مهارت آموزی به جای مدرک گرایی شاخصه مهم دانشگاه فنی حرفه‌ای است که باعث موفقیت دانش آموختگان این دانشگاه در بازار کار نیز شده است.

در بخش پایانی این مراسم حکم انتصاب دکتر شفعیی و لوح قدردانی وزیرعلوم از دکتر رضایی توسط دکتر فریدون مشاور وزیرعلوم و مدیرکل حوزه وزارتی به آنها اعطا شد.

آمار بازدید: 184 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image