ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت نیمه دوم امسال (18 شهریور 91)

برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت نیمه دوم امسال (18 شهریور 91)

رئیس تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران از احتمال برگزاری آزمون استخدامی این شرکت در نیمه دوم امسال خبر داد.


به گزارش خبرنگار شانا، مجتبی غفاری صبح امروز (شنبه 20 خرداد) در بیست و نهمین نشست مشترک واحدهای برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد: آزمون سال جاری براساس انچه که در سال گذشته انجام شده، مورد بازنگری و آسیب شناسی قرار گرفته است تا بهترین نتیجه از آن حاصل شود.

وی آزمون استخدامی سال 90 را یکی از بزرگترین آزمون های استخدامی کشور دانست و یادآور شد: در آزمون سال گذشته 146 هزار نفر شرکت کرده اند که از این میان برای 4 هزار و 907 نفر مجوز جذب کسب کردیم.

غفاری ادامه داد: از تعداد مجوزهای کسب شده 3 هزار و 800 نفر جذب شدند که هم اکنون بیشتر این افراد مشغول به کار شده اند ضمن اینکه برای 143 نفر دیگر که نمرات بالای 40 داشته و در مرحله اول پذیرفته نشده بودند نیز در هفته گذشته مجوز جذب گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در این میان برای جذب 500 نفر باقی مانده نیز برنامه ریزی شده است، به این شکل که بخشی از طریق برگزاری آزمون مجدد و بخشی دیگر که شامل فرزندان شاهد و ممتازان می شوند، از طریق مصاحبه به شرکت ها معرفی خواهند شد.

عباس خنیفر، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران نیز پیشتر به خبرنگار شانا گفته بود: شرکت ملی نفت به طور متوسط سالانه 3 هزار نفر را جذب می کند، ضمن آن که که این شرکت در سال گذشته 4 هزار و 900 نفر جذب کرده است.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران از دریافت مجوزهای لازم برای استخدام هزار و 800 نفر در سال91 خبر داده و گفته بود: در صورت موافقت وزیر نفت، آزمون های استخدامی برای این افراد برگزار می شود.

عقد قرارداد مدت معین ممنوع است

رئیس تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اینکه عقد قراردادهای مدت معین با کارکنان براساس دستور وزیر نفت ممنوع شده است، گفت: آن دسته از متقاضیانی که مراحل کارشان طی شده و کد مجوز دریافت کرده اند، روند عقد قراردادشان انجام می شود ولی آن هایی که به این مرحله نرسیده اند، بحث امضا قرارداد مدت معین با آن ها منتفی است.

غفاری افزود: این تصمیم در جلسه شورای مدیران و با دستور وزیر نفت گرفته شده است و بنا بر این نمی تواند استثنا داشته باشد.

وی درباره عقد قرارداد با نیروهای پیمانکار نیز اظهار داشت: در پیش بینی های اولیه عقد قرارداد مستقیم با 12 هزار نیروی پیمانکار اعلام شده بود که قرارداد تعدادی از این افراد را از زمان اعلام بخشنامه وزیر نفت منعقد کرده ایم و برای تعداد باقی مانده نیز تا پایان خرداد زمان داریم.

کلمات کلیدی: آزمون استخدامی شرکت ملی نفت، زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت، استخدام شرکت نفت 91

آمار بازدید: 1220 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image