ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت (18 اسفند 91)

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت (18 اسفند 91)

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران تا پایان روز جمعه 18اسفند ماه سال جاری تمدید شد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) شرکت ملی نفت ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود برای خدمت در مناطق عملیاتی و خارج از کلانشهر تهران از بین داوطلبان واجد شرایط مرد و زن در مقاطع تحصیلی کاردانی و بالاتر از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه استخدامی، گزینش و طب صنعتی استخدام می‌کند.

طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت این شرکت در 45 گروه شغلی در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، فارس، قم، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر‌احمد، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و هرمزگان نیرو می‌پذیرد.

هم‌چنین برای شرکت در این آزمون لازم است داوطلبان در مقطع کاردانی از حداقل معدل 13 و حداکثر 26 سال سن، در مقطع کارشناسی حداقل معدل 13 و حداکثر 30 سال سن و در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا حداقل معدل کل 15 و حداکثر 34 سال سن برخوردار باشند.

ضمن این‌که داوطلبان ایثارگر و بومی مناطق عملیاتی در صورت داشتن شرایط، از سهمیه استخدامی تعیین شده براساس مصوبه‌ی مربوطه نیزبهره‌مند می‌شوند.

آزمون استخدامی این شرکت در روزهای پنجشنبه پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال 92 در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به طور همزمان در هشت حوزه برگزار خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، آگاهی از گروه‌های شغلی اعلام شده، دریافت دفترچه راهنمای آزمون و ثبت‌نام به نشانی azmoon.nioc.ir مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: استخدام 18/12/91، آزمون استخدامی، استخدامی شرکت ملی نفت، استخدام شرکت نفت، آزمون استخدامی شرکت ملی نفت، استخدام شرکت نفت اسفند 91

آمار بازدید: 458 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image