ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد گردهمایی 400 کوهنورد از کشور در دانشگاه آزاد همدان

گردهمایی 400 کوهنورد از کشور در دانشگاه آزاد همدان

سخنگوی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان از گردهمایی 400 کوهنورد از سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد همدان، از 30 بهمن تا دوم اسفندماه به همت فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان و مشارکت دانشگاه آزاد، برنامه صعود سراسری زمستانی کوهنوردان ایران به قله یخچال صاحب‌الزمان (عج) در همدان برگزار می‌شود.

سخنگوی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان در این زمینه اظهار کرد: در این رویداد ورزشی که سه روز به طول می‌انجامد، 400 نفر از کوهنوردان سراسر کشور به قله یخچال صاحب‌الزمان (عج) در ارتفاعات الوند همدان صعود خواهند کرد.

عباس چشمه‌قصابانی افزود: به پاس تقدیر از پیشکسوتان و قهرمانان کوهنوردی کشور مراسم تجلیل تعدادی از ورزشکاران و پیشکسوتان کوهنوردی در آیین افتتاحیه این صعود سراسری انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: مراسم افتتاحیه صعود سراسری کوهنوردان کشور در روز چهارشنبه 30 بهمن‌ماه ساعت 19 در محل سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار خواهد شد.

سخنگوی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات پنج نفر از پیشکسوتان و مربیان ارزنده کوهنوردی استان و کشور خبر داد و گفت: عباس رئوفی، بهروز ایزدی، حسین نعیم‌آبادی، اسماعیل صفاری و سید معین شجاعی‌لنگری که زحمات فراوانی برای توسعه و ترویج این رشته ورزشی کشیده‌اند در این مراسم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: کوهنوردان پس از عزیمت از دانشگاه آزاد همدان به روستای دره مرادبیگ، سپس به سوی قله یخچال حرکت می‌کنند و پس از سپری کردن شب در محوطه پناهگاه یخچال، صبح جمعه دوم اسفندماه به سمت قله اصلی یخچال صالحب‌الزمان (عج) حرکت خواهند کرد.

چشمه‌قصابانی عنوان کرد: با صعود به قله اصلی صعود سراسری به پایان خواهد رسید.

آمار بازدید: 234 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image