ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد کتابخانه دانشگاه آزاد همدان 120 هزار جلد کتاب دارد (17 مهر 92)

کتابخانه دانشگاه آزاد همدان 120 هزار جلد کتاب دارد (17 مهر 92)

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد واحد همدان با داشتن 120 هزار عنوان جلد کتاب از بزرگ‌ترین و غنی‌ترین کتابخانه‌های غرب کشور است.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا اسفندیاری ظهر امروز در جشن استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد همدان با تأکید بر این که دانشجویان از محیط دانش‌آموزی وارد محیط دانش‌پژوهشی شده‌اند، اظهار کرد: مدرسه محل آموختن بود و دانشگاه با 2 رکن آموزش و پژوهش حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: کار علمی، فکری و پژوهشی بخشی از معنویات بوده و در آموزه‌های دینی، یک ساعت تفکر برابر با هفتاد سال عبادت است و تفکر از پژوهش به وجود می‌آید.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد همدان با اشاره به اینکه باید به حوزه آموزش عالی با نگاه پژوهش محور نگریسته شود، تصریح کرد: دانشجویان از لحظه ورود به دانشگاه کار علمی براساس پژوهش محوری را سرلوحه تحصیل قرار دهند.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد همدان دارای یکی از بزرگ‌ترین و غنی‌ترین کتابخانه‌های غرب کشور با 120 هزار جلد عنوان کتاب است که منبع خوبی برای تحقیق و پژوهش محسوب می‌شود.

اسفندیاری با بیان اینکه دانشگاه آزاد واحد همدان در حوزه اختراعات، آی‌تی و فناوری اطلاعات جایگاه خوبی دارد، ابراز داشت: دانشجویان می‌توانند به دفتر فناوری اطلاعات مراجعه و عضو این دفتر شده و از خدمات و امکانات آن استفاده کنند.

وی یکی از مزیت‌های ایجاد شده در دانشگاه آزاد همدان را باشگاه پژوهشگران جوان دانست و خاطرنشان کرد: باشگاه پژوهشگران جوان حمایت‌های مادی و معنوی خوبی از دانشجویان دارد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در پایان گفت: دانشگاه آزاد واحد همدان برای انجام پژوهش، مجتمع عظیمی از کارگاه‌ها، سوله‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی را ایجاد کرده که دانشجویان باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنند.

کلمات کلیدی: کتابخانه دانشگاه آزاد همدان، کتاب، تعداد کتابهای کتابخانه دانشگاه آزاد همدان، کتابخانه، دانشگاه آزاد همدان

آمار بازدید: 396 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image