ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار سرمایه‌گذاری 700 میلیون تومان در امور تحصیلی دانشجویان قزوینی

سرمایه‌گذاری 700 میلیون تومان در امور تحصیلی دانشجویان قزوینی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: 700 میلیون تومان در امور تحصیلی، تربیتی و علمی دانشجویان زیر پوشش این کمیته سرمایه‌گذاری شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله صفری ظهر امروز در دومین همایش علمی دانشجویی که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه فرآیند تولید علم و کاربردی کردن آن در کشور موجب ارتقای ثروت کشور می‌شود، اظهار داشت: بر این اساس باید جوانان و دانشجویان در علم‌آموزی تلاش کنند تا بتوانند موجب پیشرفت کشور شوند.

وی با بیان اینکه 950 نفر از دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان قزوین هستند، افزود: امروز 450 نفر از آنان در این همایش حضور دارند و برخی از آنها در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند که این مهم افتخار بزرگی برای این نهاد محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با اشاره به اینکه پشتوانه قدرت هر کشوری در گروه پیشرفت علمی است، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در این زمینه گام‌های مثبتی برداشته که سرمایه‌گذاری کردن در توسعه علمی دانشجویان از جمله آنها بوده که تاکنون ثمرات خوبی را در فرد، جامعه و خانواده داشته است.

صفری با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی استان قزوین حمایت‌های مالی، معنوی و عاطفی از دانشجویان زیر پوشش این نهاد می‌کند، ابراز داشت: این کمیته تلاش کرده تا در زمینه‌های مختلف تربیتی و پرورشی با جامعه هدف ارتباط برقرار کند تا با اهرم تشویق انگیزه کسب علم در آنان را افزایش دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: 400 نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد به عنوان استعدادهای درخشان شناسایی شده است که به صورت ترمی آموزش‌های کاربردی برای آنان برگزار می‌شود.

خودباوری مهمترین هدف برپایی همایش دانشجویی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین بیان کرد: دومین همایش علمی دانشجویی با عنوان علم‌آموزی و سبک زندگی دینی با همکاری کمیته امداد امام خمینی استان قزوین و دانشگاه علمی و کاربردی این استان برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دومین همایش علمی دانشجویی با موضوع علم‌آموزی و سبک زندگی دینی در شش محور برگزار شده است، ابراز داشت: 262 دانشجو به دبیرخانه این همایش مقاله ارسال کردند.

صفری با بیان اینکه از بین مقاله‌های ارسالی دانشجویان به دبیرخانه پنج مقاله برتر انتخاب شده که سه مقاله برتر توسط دانشجویان در این همایش ارائه می‌شود، یادآور شد: این مقاله‌ها به دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی ارسال می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با اشاره به اینکه برگزاری همایش ملی و پژوهشگرانه از سال 89 در کمیته امداد امام خمینی این استان شروع شده است، بیان کرد: این همایش با هدف افزایش اعتماد به نفس، خودباوری، هویت اجتماعی و فرهنگ دینی برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه شناسایی دانشجویان نخبه و استعدادهای درخشان و معرفی یک الگوی نمونه آنها به دانشجویان دیگر از دیگر اهداف برگزاری همایش یاد شده است، خاطرنشان کرد: با تحقق این مهم دانشجویانی که به این همایش مقاله ارسال نکردند با الگوگیری از دانشجویان نخبه سال‌ آینده انگیزه ارائه مقاله را پیدا می‌کنند.

آمار بازدید: 202 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image