ارتباط مستقیم با 30669 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار گسترش همکاری‌های بین المللی علمی و دانشگاهی کشورهای اسلامی

گسترش همکاری‌های بین المللی علمی و دانشگاهی کشورهای اسلامی

قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم با دکتر جوانمرد رئیس شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر حسین سالار آملی در این دیدار بر تقویت و گسترش همکاری‌های بین المللی علمی و دانشگاهی در حوزه کشورهای اسلامی تاکید کرد.

رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم، در ادامه در خصوص برنامه توسعه صادرات کالاها و خدمات دانش بنیان مطالبی را بیان کرد و آنها را به عنوان یکی از محورهای فعالیت‌های بین المللی وزارت علوم و از سیاست‌ها و اولویت‌های دولت جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد.

در ادامه این دیدار دکتر جوانمرد رئیس شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام نیز با استقبال از گسترش همکاری‌های وزارت علوم و دانشگاه پیام نور به فرمایشات مقام معظم رهبری که دغدغه فرهنگی را از مهم ترین دغدغه‌های خویش شمرده‌اند، اشاره کرد و گفت: تاسیس شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام، سبب حضور فعال و آگاهانه جمهوری اسلامی ایران در فرایند جهانی شدن می‌شود.

وی همچنین به معرفی شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام و تبیین سیاست‌ها، استراتژی‌ها و برنامه‌های شبکه پرداخت و گفت: از آنجا که دولت تدبیر و امید بنا دارد با گشایش در بحث درآمد، وضعیت صنعت و اشتغال را تغییر دهد و برنامه‌های عملی نیز در این خصوص آماده کرده است، شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام نیز آمادگی لازم برای ایجاد هماهنگی و انسجام در آموزش‌های مجازی و از دور را فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام، سازمانی خودگردان، غیرسیاسی، غیرانتفاعی با رویکرد بین المللی و تحت نظارت سازمان تعاون اسلامی (OIC) است که در سال 1390 توسط عطاءالرحمن هماهنگ کننده کل کامستک در دانشگاه پیام نور که دبیرخانه دائم این شبکه نیز می باشد، افتتاح شده است.

آمار بازدید: 214 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image