ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی رشد 6 برابری بودجه در بخش آی‎تی

رشد 6 برابری بودجه در بخش آی‎تی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان از رشد 6 برابری بودجه در بخش آی‎تی خبر داد و گفت: در دولت یازدهم بودجه بخش آی‎تی در سال 93 نسبت به سال گذشته 6 برابر رشد داشته است.


به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین مومنی ظهر امروز در نشست خبری همایش ملی «استان مجازی در بستر شبکه ملی اطلاعات» در گرگان گفت: در حوزه اشتغال می‎توان سرمایه‎گذاری خوبی در بخش آی‎سی‎تی انجام داد به طوری که از یک دلار سرمایه‎گذاری، 10 دلار برگشت سرمایه وجود دارد.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش ملی فرصت خوبی برای استفاده بهینه از بستر اطلاعات را فراهم می‎کند.

فقدان تولید محتوای الکترونیک یک ضعف جدی در کشور است/ تولید محتوا شغل‎محور نیست

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان با بیان اینکه مرکز داده استان پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه‎ای دارد، افزود: مرکز داده گلستان یکی از ظرفیت‎های خوب استان به شمار می‎رود که با تولید محتوا در مشاغل آی‎سی‎تی نقش مهمی ایفا می‎کند.

مومنی یکی از ضعف‎های جدی کشور را در عدم تولید محتوای الکترونیکی برشمرد و گفت: تولید محتوا در کشور شغل‎محور نیست و این یک معضل اساسی محسوب می‎شود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف همایش ملی این است که فارغ‎التحصیلان بیکار با ثبت‎نام در سامانه v-golestan.ir در قالب یک طرح کارورزی به تولید محتوا کمک می‎کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان با بیان اینکه ایجاد سازمان الکترونیک یکی از برنامه‎های ما است، تصریح کرد: پنج سازمان در گلستان الکترونیکی شدند که باید در بخش سخت‎افزاری تکمیل شوند که اکنون فاز نخست در حال اجراست و در فازهای بعدی سایر سازمان‎ها در اولویت الکترونیکی شدن قرار می‎گیرند.

همایش ملی «استان مجازی در بستر شبکه ملی اطلاعات» با حضور معاون وزیر

مومنی در خصوص برگزاری ملی «استان مجازی در بستر شبکه ملی اطلاعات» اظهار کرد: این همایش هشتم اسفند‌ماه در تالار خلیج‌فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‎شود.

وی افزود: حسن صادقلو استاندار گلستان به عنوان رئیس کنفرانس و علی‎اکبر جلالی استاد دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان دبیر علمی کنفرانس هستند.

مومنی ادامه داد: سخنرانان ویژه همایش نصرالله جهانگرد معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، علی وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس‎جمهور، پروفسور سید سعیدرضا عاملی رئیس مرکز پژوهش سیاست‎های فضای مجازی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران هستند.

آمار بازدید: 302 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image